beantwoord

Slecht tot geen bereik in huis, unlimited abonnement

  • 15 October 2022
  • 3 reacties
  • 172 x bekeken

Hoi,

Ik heb sinds de afgelopen 2 maanden slecht tot matig bereik bij mijn huis. En met de week wordt het alleen maar slechter. Bijvoorbeeld een serie op Netflix kijken zonder dat die moet laden is al teveel gevraagd ):

Door het slechte tot geen bereik kan ik ook niet bellen vanuit mijn huis. Op andere plekken in Nederland heb ik wel bereik.

Als ik geen tot slecht bereik heb, dan zijn alle streepjes weg. En staat er een H of een E icoontje, wat denk ik geen goed teken is.

Volgens de kaart van jullie is er geen storing en zijn er geen werkzaamheden in mijn regio.

Overige info die wellicht handig is om te vermelden:

  • Woonachtig in het buitengebied tussen Lunteren en Ede.
  • Mijn mobiel is een Samsung A52s 5g.
  • Sim kaart in een ander mobiel stoppen heeft niet geholpen.

Zou iemand een oplossing voor mij hebben?

Ik hoor het graag!

Groetjes Mark

 

 

 

icon

Beste antwoord door eric 15 October 2022, 12:06

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt via de dekkingskaart ook een melding doen. Dan komt er een bericht bij de backoffice uit. Je kunt met jouw mobiel ook voice over WiFi gebruiiken.  Dan ben je via je wifi thuis gewoon bereikbaar op je 06 nummer. 

Bedankt voor je antwoord Eric!

Heeft ook iemand een oplossing om het internet bereik in huis te verbeteren?

 

Reputatie 7
Badge +12

Je bedoelt het wifi internet bereik? Het mobiele signaal kun je verbeteren door een raam open te doen. Dubbel of triple glas werkt mobiel netwerk werend. 

Reageer