beantwoord

Kan mijn account niet koppelen aan MijnTele2

  • 23 September 2022
  • 8 reacties
  • 233 x bekeken

Ik heb al een tijdje een account en al een paar maanden een nieuw abonnement. Dit is mijn tweede abonnement bij tele2 maar sinds ik een nieuwe abonnement heb kan en van account ben veranderd sinds ik voorheen onder mijn vaders naam stond een nieuw account aan gemaakt maar ik kan dus niet mijn nummer koppelen aan mijn nieuw account. Had het nummer al ontkoppeld van hey oude account maar blijf de foutmelding krijgen "nummer al gekoppeld aan een ander account" ik heb al meerdere keren mijn oude account gecheckt maar het nummer is niet meer gekoppeld aan dit account

 

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Melis123 26 September 2022, 16:26

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Melissa,

Allereerst supertof om te horen dat je al een tijdje bij ons zit met je abonnement en dat je recent een verlenging hebt gedaan! Dit komt vrijwel altijd voor na een contractovername. Het oude MijnTele2-account staat dan nog gekoppeld aan het nummer, maar er is een nieuw account nodig nadat het contract op je eigen naam is gezet.

Geen zorgen, ik heb het oude account zojuist losgekoppeld en verwijderd. Via deze link kun jij zo meteen weer een nieuw MijnTele2-account aanmaken. Wellicht heeft het heel even tijd nodig om te verwerken, maar vaak kun je al direct een nieuwe aanmaken. 💪🏻

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Groetjes,

Marciano

Geen zorgen, ik heb het oude account zojuist losgekoppeld en verwijderd. Via deze link kun jij zo meteen weer een nieuw MijnTele2-account aanmaken. Wellicht heeft het heel even tijd nodig om te verwerken, maar vaak kun je al direct een nieuwe aanmaken. 💪🏻

 

Het is helemaal gelukt top! Bedankt nog!!

Reputatie 7
Badge +12

Hey Melissa,

Superfijn om te horen dat het gelukt is en thanks voor de supersnelle terugkoppeling! 😎

Mocht je ooit meer vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!

Groetjes en een hele fijne dag gewenst,

Marciano

Hey ik heb een soort gelijk probleem, zouden jullie mij hiermee kunnen helpen? In dit geval heb ik perongeluk een nieuw abbonnement genomen en later nog kunnen regelen dat ik hetzelfde nummer heb kunnen behouden bij mijn nieuwe tele2 abbonnement. Ik krijg ook de melding dat mn nummer al gekoppeld is aan een ander account. Maar ik kan het nummer niet meer loskoppelen als je snapt wat ik bedoel. 

 

Kunnen jullie me misschien helpen? 

@Melanie van grieken 

Je kan beter een eigen topic openen. Dit is een topic van enige tijd geleden, die al op beantwoord staat en daarom niet de aandacht krijgt die je nodig hebt.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Melanie van grieken, ik heb het oude account direct voor je verwijderd. Je kunt zo meteen een nieuw account aanmaken via deze link

Door jullie reacties krijg ik dit topic wel weer te zien, maar wat @WhTurner zegt klopt wel helemaal. Mocht je volgende keer een vraag of hulp nodig hebben, start dan even een nieuw topic. Zowel voor het overzicht als de volle focus op jouw vraag. (Nu was het gelukkig een makkelijke oplossing!) 

Laat je het me weten of het is gelukt om een nieuw Tele2-account aan te maken? 😎

Fijn weekend allebei!

Hey, bedankt het is gelukt  

Ik deed het even zo omdat ik door een hersenoperatie even wat moeilijker uitgebreide berichten te maken + uitleg. Dus dit was wat gemakkelijker. Normaal gesproken had ik idd een topic gemaakt maar vandaar. Ik kan nu iig online mijn gegevens inzien. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Melanie, super fijn om te horen dat het is gelukt! Jeetje, dat klinkt heftig. Ik hoop dat alles goed is gegaan en wens je een spoedig herstel. 😊

Reageer