beantwoord

Kan niet inloggen na nieuw abbonement

  • 10 October 2022
  • 3 reacties
  • 67 x bekeken

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten op een andere naam. Ik heb hiervoor nummerbehoud aangevraagd en dat is gelukt. Alleen als ik nu probeer in te loggen staat er bij mijn eerste account dat er ‘geen actief abonnement’ is (Kan kloppen omdat die is afgelopen). Als ik een nieuw account aan probeer te maken, dan kan dat niet omdat mijn nummer nog gekoppeld zou zijn aan mijn oude account. Ik had gelezen dat alleen medewerkers dit konden oplossen. Ik wil kunnen inloggen met mijn nieuwe account en dat niet mijn oude account nog gekoppeld zit aan mijn nummer.

icon

Beste antwoord door Mmroos 10 October 2022, 13:19

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Hoi! ik heb precies zelfde probleem, het zou super fijn zijn als iemand me daarbij kan helpen ;)

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Mmroos,

Allereerst tof om te horen dat je de juiste informatie hier op de Community al had gevonden! Ik zie inderdaad dat er nog een oud account aan je nummer gekoppeld stond. Deze heb ik net losgekoppeld en verwijderd. Via deze link kun je zometeen een nieuw MijnTele2-account aanmaken! Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hi @IsisCloudt, ik zie bij jou geen oud account staan, is het inmiddels gelukt? Zo niet, stuur me dan even een screenshot van wat je precies te zien krijgt. Ik hoor het graag van je! 😊

Hey @Mmroos,

Allereerst tof om te horen dat je de juiste informatie hier op de Community al had gevonden! Ik zie inderdaad dat er nog een oud account aan je nummer gekoppeld stond. Deze heb ik net losgekoppeld en verwijderd. Via deze link kun je zometeen een nieuw MijnTele2-account aanmaken! Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Hi!

Het is gelukt, heel erg bedankt!

Reageer