beantwoord

Ik heb een code nodig

  • 17 October 2022
  • 2 reacties
  • 33 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Ik heb mijn PUK code nodig en het plasticje waarop dit staat heb ik al lang niet meer. Het is onmogelijk om via de (verschrikkelijke) chatbot met een medewerker in contact te komen en wat ik ook maar ingeef, ik word telkens naar de Community doorverwezen. Ik word niet eens in een wachtrij gezet, er wordt gewoon gezegd dat alle medewerkers bezig zijn. En dat terwijl ik prima wil wachten. De enige suggestie die ik krijg is om de klantenservice te bellen, maar dat gaat nogal lastig als ik mijn telefoon niet kan openen. Is er uberhaupt iets wat ik nu kan doen. Mijn dichtstbijzijnde Tele2 punt zit niet bepaald om de hoek.

icon

Beste antwoord door eric 17 October 2022, 10:18

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De PUK code staat op de plastic simkaart, in je mijn.tele2.nl omgeving digitaal en via de telefonische klantenservice.   Er zijn geen “Tele2 punten” of winkels.

Reputatie 3
Badge +1

Hi @RPDJ,

@eric heeft je al een héél goed antwoord gegeven, het klopt namelijk dat wij geen Tele2 winkels hebben, dus het is onmogelijk om langs één van deze punten te gaan. Wel kan jezelf je PUK-code terugvinden op je plastic simkaart, je eigen Tele2 omgeving of via onze klantenservice. 

Wij hebben ook een geweldig topic waarbij je alle opties terugvind hoe jij aan jouw pin- en pukcode kan komen, check het snel: 

 

Mocht het niet lukken via de opties die ik je heb gegeven? Dan help ik je graag verder. Zou je mij dan een privébericht willen sturen met jouw volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? 

Groetjes,
Manouk

Reageer