Skip to main content

Bij toeval zie ik dat tele2 mijn abonnement verlengd heb tot oktober 2024???

Vreemd ik heb nergens omgevraagd?

 

Hi @Angelia,

Welkom op de Community en super goed dat je al direct je telefoonnummer erbij hebt gezet, hierdoor kon ik gelijk met je meekijken! Ik zie inderdaad een verlenging terug op jouw telefoonnummer, maar dit heb je niet bij ons gedaan. Dit is gebeurd bij een derde partij, dit kan Belsimpel, Mediamarkt, GSMweb of een andere partij zijn geweest. Ik zie dat dit gebeurd is op 15 oktober. Ik adviseer je dan ook om dit na te checken en contact op te nemen met de derde partij hierover, dit omdat het contract niet bij ons ligt, maar bij de partij waar je dit hebt afgenomen!

Groetjes,
Manouk


Hi @Angelia,

Welkom op de Community en super goed dat je al direct je telefoonnummer erbij hebt gezet, hierdoor kon ik gelijk met je meekijken! Ik zie inderdaad een verlenging terug op jouw telefoonnummer, maar dit heb je niet bij ons gedaan. Dit is gebeurd bij een derde partij, dit kan Belsimpel, Mediamarkt, GSMweb of een andere partij zijn geweest. Ik zie dat dit gebeurd is op 15 oktober. Ik adviseer je dan ook om dit na te checken en contact op te nemen met de derde partij hierover, dit omdat het contract niet bij ons ligt, maar bij de partij waar je dit hebt afgenomen!

Groetjes,
Manouk

 

Inmiddels contact gehad met 3e party. Ze verleng iedereen automatisch wanneer je abonnement vrij is voor januari 2023 omdat er dan 2 euro extra bij je  abonnement komt. Ik zei : vreemde gang van zaak dat jullie iedereen de contact verlengd zonder toestemming. Bedankt Manouk!

Groetjes Angelia 


Inmiddels contact gehad met 3e party. Ze verleng iedereen automatisch wanneer je abonnement vrij is voor januari 2023 omdat er dan 2 euro extra bij je  abonnement komt. Ik zei : vreemde gang van zaak dat jullie iedereen de contact verlengd zonder toestemming. Bedankt Manouk!

 

Groetjes Angelia 

Dat is toch raar? Lijkt me meer dat ze in hun eigen portomonee kijken, elke verlenging levert een retailer geld op. Je kunt ook bij die retailer aangeven dat je deze verlenging annuleert. Dan blijft je oude abonnement doorlopen tegen de prijs die tot nu toe betaalde. En je abonnement wordt dan maandelijks opzegbaar.


Reageer