Ik heb een nieuwe simkaart binnen gekregen, alleen lukt het maar niet om te activeren... Heb ook geprobeerd jullie te bereiken door te bellen, maar telkens al voordat ik iemand eraan heb, hangt die automatisch op.. Kan iemand met aub helpen?
Hey
Als allereerst welkom op onze Community!
Ik snap dat je graag gebruik wilt gaan maken van je nieuwe simkaart - ik ga je hier dan ook bij helpen. Als je oude simkaart nog actief is, kan je via jouw eigen Tele2 omgeving de nieuwe simkaart activeren. Je gebruikt je oude simkaart, dit omdat er een verificatie sms uit wordt gestuurd naar je nummer toe. Je kan jouw simkaart activeren in je eigen T2 omgeving onder het kopje ‘SIM & Toestel’.
Werkt je oude simkaart niet meer en kan je hierdoor geen sms ontvangen om jouw simkaart te activeren? Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens:
- Volledige klantnaam
- Postcode én huisnummer
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN
Dan ga ik direct voor je aan de slag. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Groetjes,
Manouk
Het is al gelukt door iemand uit de livechat! Alsnog bedankt voor de moeite!
Super om te horen dat het je inmiddels gelukt is! Mocht je in de toekomst nog ergens tegen aanlopen, dan weet je ons te vinden - wij helpen je graag met alle liefde!
Groetjes,
Manouk
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.