De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik ben mijn simcode vergeten en heb nu mijn puccode nodig. Alleen moet dit via de app en moet ik een smscode doen, dat kan alleen niet omdat mijn Sim niet actief is. Wat kan ik doen?
Hoi, Ik ben overgestapt van Simpel naar tele2 abonnement. Maar mijn nieuwe simkaart met nummberhoud wilt niet activeren?? Wacht al paar dagen.
Ben zojuist overgestapt van KPN 5G naar Tele2 5G. Net voor de overstap had ik op mijn iPhone bij KPN 171 mbps up en 71 mbps down, binnen gemeten. Bij Tele2 werd dat 20 mbps up en 2 mbps down, soms zelfs maar 7 en 0,8. Slechter nog dan 2G dus. Buiten werd het wat beter, 71 mbps up en 24 mbps down. Terwijl de dekkingskaart aangeeft dat 5g buiten uitstekend is en binnen goed.Dus simkaart ook maar in een andere iPhone geprobeerd, met hetzelfde resultaat. De helpdesk concludeerde dat ik “een iets lagere snelheid had”. Tja, nog 12% up en 3% down als absolute maximum vind ik ook wel “iets lager”. Ook buiten is 42% en 34% van de KPN snelheid nou niet om over naar huis te schrijven.Dit is absoluut niet wat ik verwachtte van “het snelste netwerk”. Jammer, nou moet ik het jaar maar uitzitten. En dat alles voor een maandelijks voordeeltje van 9,5 Euro ten opzichte van KPN.
Dag, Ik heb vorige maand mijn abonnement opgezegd. Echter wil ik dit terug laten draaien? Kan dit nog? Ik gebruik een mobiel abbonement met onbeperkt internet in mijn 4G router en stapte over van provider, maar mijn nieuwe provider is echt waardeloos en wil weer terug :(. Tele2 deed het tenminste. Woon in een tinyhouse in buitengebied (dus geen mogelijkheid tot internet aansluiting, maar kan zo wel werken en streamen)
Ik heb sinds vandaag een nieuwe iphone via tele2 met abonnement samen. Ik zat hiervoor bij Ben en heb daarom gekozen voor nummerbehoud. Nu wilde ik dus kijken of mijn abonnement al werkte en toen ik mijn mobiele data wilde testen lukte het niet. Ik heb de stappen gevolgd die op het pasje staan en heb net geprobeerd om mijn abonnement toe te voegen aan de mijn tele2 app. Ik moest mijn nummer invullen en die zei dat ik geen nummer kan toevoegen van een andere provider. Toen keek ik op het kaartje en zag ik bij mobiele nummer staan dat er een heel ander nummer op stond, Die heb ik ook ingevuld maar toen kreeg ik hetzelfde bericht. Ik kan niemand bellen dan krijg ik te horen dat ik geen belminuten heb. Ik probeerde via die robot chat contact te krijgen met klantenservice maar dat lukt ook niet want ik weet niet welk nummer ik moet invullen en ik krijg niet de optie op te chatten met een echte medewerker.
Hallo, ik heb meermaals geprobeerd mijn abonnement aan Mijn Tele2 toe te voegen, maar dit lukt niet. Ik krijg telkens de melding ‘Het is niet gelukt om je product te koppelen. Probeer het later nog eens.’ na het invullen van de sms-code.Enig idee hoe dit is op te lossen?
Good afternoon! I have a 12 month contract with Tele2 since February of this year but I’d like to change provider because I find it is extremely slow to connect to the line both for calls and to browse the internet; it’s not always that slow, but it is too often and I start to find it quite annoying. My question is: I need to request the number porting online by the new provider, but it doesn’t give me the option to select an immediate porting, so it will probably ask Tele2 for the available date and it will fail the new subscription because it’s not 4 month yet till the date of ending. So I thought, can I cancel my subscription with Tele2 directly myself, so that the number will be free of any restraints, and then ask to the new provider to port that number to my new subscription? I believe it should be possible, because the Dutch Market and Consumers (ACM) authority states that consumers have right to number porting until one month after the date of termination of the contract: ”U
ik was afgelopen zondag bij de mediamarkt om een abonnement af te sluiten maar toen kreeg ik te horen dat jullie storing hadden en nu vroeg ik mij af wanneer dit ongeveer verholpen zal zijn aangezien ik nu al bijna 2 dagen wacht op mijn abonnement. wat dus ook inhoud dat ik zonder telefoon zit.
Dear Tele2I cancelled my subscription back in November 30, but I am still getting invoices for the abonoment. I have already talked to 3 of your collegues from the klantserviss, and no one seemed to be able to help me. The last guy that I spoke to (March 8 09:26) simply hang up on me while I was still asking questions. He claimed that I have “cancelled my cancellation” (?) That is simply not true (see screenshots below). Anyhow, I hope this problem can be peacefully resolved. I have already paid more than I intented to use the abonoment and it would be nice to get a refund. (it was said that the abonoment WOULD be stopped in December 31) I attached the email saying that I have indeed cancelled my subscription. I also got another email stating that there was some fault on your side - not sure how to approach that. Thanks in advance.
Goedemiddag allemaal, in Engels: phone: Samsung Galaxy s20+os: Android 13 Could anyone from tele2.nl ServiceDesk Team or the Community could please help to tackle this SIM card issue? Currently I live abroad (EU) and when I checked from yesterday I simply can’t use my tele2 number (it keeps throwing me a "Not registered on network". My account says all green, it’s not blocked anyhow.What I did so far (with no success):--restarted the device--changed a simcard slot--checked the health using a Samsung health checklist - all goed-- manually changed the network carrier - any of 3 given works on my end Could you please either unlock it or help me to make it up&running again? mvg, Peter.
Hallo, ik heb iPhone 14 Plus besteld, blauwe kleur, en de e-mail kwam om 6,41 euro te betalen. Maar toen ik ging betalen, was er een probleem met de betalingsverwerker en ik weet niet hoe ik 6,41 moet betalen, maar na het betalen dit bedrag, er komt een bericht om de afspraak te bevestigen. Ik heb de telefoon aangevraagd sinds de ochtend en tot nu toe voer ik de betalingslink in en nu sta ik voor een probleem. De betaalmethode was ideal
Beste lezer, Mijn huidige abonnement bij een andere provider loopt 6 juni af.Nu wil ik hier een nieuw abonnement kopen met toestel, omdat mijn huidige toestel oud en versleten is.Ik vraag me af vanaf wanneer ik mijn abonnement al kan bestellen en of ik dan meteen mijn toestel al opgestuurd krijg. Mvg,Bram
Mijn telefoon is gisteren gestolen, maar als ik wil inloggen op mijn tele2 kan dat niet omdat hij dan automatisch vraagt naar de sms code die dus naar mijn telefoon in gestuurd. Ook ga ik over 2 dagen op vakantie en heeft het dus enorme haast om alles optijd te kunnen regelen. Weet iemand hoe ik zo snel mogelijk een nieuwe sim kaart kan regelen en of ik ook een nieuwe telefoon via de website kan aanvragen mijn abbo loopt nog tot ongeveer januari.alvast heel erg bedankt, ik heb echt hulp nodig.. groetjes,Jacky
Ik heb vandaag een incasso gekregen van BOS INCASSO. Een bedrag van 59,80 en er staat bij dat ik al eerder ben benaderd om dit te betalen. Ik heb niks eerder binnen gekregen en ik heb op de tele2 app bij facturen en in mijn email gekeken en er staat niks! Kan iemand mij helpen???
Hoi, Ik heb op 25 april een abonnement afgesloten, ik heb gelijk met ideal meer dan 460 betaald voor het toestel. Maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail. Als ik bel zeggen ze dat ik moet wachten en het on hold staat. Maar het is al meer dan 24 uur, en ik heb gewoon betaald. Heeft iemand dit ook gehad?
Is het normaal dat verlengen via de app duurder is dan via de website of via de mail die ik heb gehad?Via de tele2 app kost 200min + 20(25)gb 16€Via de website kost dit 14€
Beste Tele2.Deze vraag is al velen malen gesteld hier. Mijn telefoon is gisteren eerder op de avond gestolen. Rond 22:10 op 9 april. Ik wil graag mijn sim kaart asap laten blokkeren, maar dat gaat niet omdat ik mijnTele2 niet inkom door de 2 staps verificatie. Zou dit zo snel mogelijk in gang gezet kunnen worden? Jullie zijn op geen enkele mogelijkheid te bereiken dus hopelijk dat iemand via het forum reageert. Alvast bedankt.
Helaas heb ik perongeluk driemaal mijn verkeerde pincode ingevoerd en heb nu de PUK code nodig, waar het plastic kaartje gebleven is….. geen idee :( Ik zie hier meermaals voorbij komen dat dit ook mogelijk is via inlog op mijn Tele 2, echter kom ik nu natuurlijk niet bij mijn smsje voor de tweestapsverificatie… Hopelijk lukt het om mij op een andere manier te helpen!😄
Hoi, Vanochtend geprobeerd een nieuw abonnement aan te vragen. Nu heb ik iets te snel geklikt en staat in de mail dat de bestelling gelukt is, nu staat er nog een openstaand bedrag open maar ik nu niet betalen doordat er staat dat ik met een uur weer moet komen. (4 uur geleden) Ik hoor graag wat ik hier aan kan doen. Groet
Hallo,Ik wil graag mijn oude facturen inzien van 2018. Hierbij gaat het om de eerste drie maanden. Hoe kan ik die krijgen?
Ik heb even mijn telefoon opnieuw opgestart omdat hij het niet lekker deed…. Nu heb ik dus drie keer de verkeerde code ingetoetst en moest ik de pukcode invoeren. Die kan ik nergens vinden, maar gelukkig! Ik kan op Tele2 kijken. Dacht ik…Ik heb een 2-stapsverificatie ingesteld en ja, die kan ik allen ontgrendelen via mijn telefoon…..Dus ik kan ook niet inloggen op mijn Tele2...Help! Wat nu?
Hai, ik mag mijn abonnement verlengen (loopt eind juni 2023 af), maar wil eigenlijk wachten op de IPhone 15 (september?). Wat zijn de mogelijkheden? Groetjes
Ik had een nieuwe iphone 14 besteld, eerst was er in het weekend een storing dat de order niet goed was doorgekomen. Gisteren had iemand van tele2 contact met mij opgenomen om de order te plaatsen. Daarbij noemde zei mijn oude adres en had ik aangegeven dat ik daar niet meer verblijf, daarop zei ze dat ze een adreswijzigingsmail zou sturen en dat op het nieuw ingevulde adres het geleverd zou worden. Ik heb toen netjes betaald en gewacht op mijn mail, eerst volgende mail die ik kreeg was dat het pakket was opgehaald door postNL en dat het onderweg was naar mijn oude adres, een paar uur verderop. Had direct contant opgenomen met postnl en tele2 voor een adres wijziging maar beide zeggen hier niet de machtiging voor te hebben, beetje apart. Nu terwijl ik al een poosje klant ben van tele2 en altijd netjes betaald heb wordt mijn telefoon nu ergens gestuurd waar ik het niet kan ophalen en moet ik weer wachten totdat het teruggestuurd wordt en allemaal verwerkt wordt. En dan maar een nieuwe b
Ik ben sinds april overgestapt van Tele2 naar Vodafone, omdat dit voordeliger voor mij is omdat ik ook Ziggo klant ben. Altijd wel super tevreden geweest over Tele2 :DNu heb ik een mailtje ontvangen dat er een nieuwe factuur voor mij klaar staat. Ik begrijp dat dit dan mijn laatste factuur is. Mijn abonnement is gestopt op 30 maart 2023. Ik zou alleen graag de factuur (het bestand) in willen zien. Dit zit echter niet als bijlage bij de mail en ik kan helaas niet meer inloggen op de app of website, omdat ik geen actief abonnement heb.Hoe kan ik toch aan de factuur komen? Zodat ik in ieder geval alles kan in zien :)Mvg, Lukas
Goede avond, Na 3 weken te hebben gewacht op mijn simkaart heb ik hem vandaag dan binnen gekregen. Activeren via de website lukt niet, dan krijg ik te zien dat ik geen toegang heb tot de pagina. Dus probeerde ik de klantenservice maar die waren eerder dicht. Na 3 weken onbereikbaar te zijn hoop ik dat iemand mij kan helpen met het activeren.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.