De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Net kreeg ik een melding dat mijn tele2 security afgelopen is,Dit had geen eindtijd en spontaan zit ik nu op internet zonder beveiliging.letterlijk 7 dagen geleden kreeg ik nog de melding "subscription is now valid. toen ik het op mijn labtop instaleerde.Op de website is het ineens onvindbaar.
Hallo ,Ik probeer vrienden van mij te helpen, via deze weg.Gegevens kan ik op aanvraag doorgeven.Zij hebben een Tele2 abonnement, maar extreem traag internet.De reden werd mij vrij snel duidelijk :De bekabeling binnenshuis was zeer slecht.Lange kabel van ISRA naar modem, met zeer veel beschadigingen en vele overgangen(kroonsteentjes / varkenssnuit / doorverbind-terminals)...Ik heb alles binnenshuis vervangen voor een goede kabel uit 1 stuk.Rechtstreeks en fatsoenlijk gesoldeerd aan het ISRA punt.Direct naar de RJ11 van het modem.Nieuwe modem is eveneens onlangs door mij geplaatst.De verbinding die gehaald wordt is echter ver beneden verwachting.(waarschijnlijk door de vele jaren slechte bekabeling).Ik zal hier beneden een screenshot toevoegen van de modem waardes.Er wordt zelfs ADSL aangeduidt , ipv VDSL..Ik vermoed dat deze lijn geheel opnieuw ingeregeld dient te worden.En ik begrijp dat hiervoor een DLM reset wellicht de uitkomst is?
Ik heb op 16-8-2023 de bevestiging van Tele 2 gekregen, dat mijn abonnement stopt per 31-10-2023.Nu heb ik toch een factuur over nov 2023 gekregen met het volledige abonnement en een factuur in december met een terug te ontvangen bedrag over 21 dagen van november 2023. Ik vind het niet juist dat er 9 dagen geteld worden, terwijl het abonnement al op 1-11-2023 gestopt is. Ik heb toen ook geen diensten meer afgenomen.In dezelfde mail heeft tele 2 gezegd dat er een retourdoos verzonden zou worden, deze is dus ook nooit door u verstuurd. Op mijn mail is toen nooit gereageerd. Ik heb toen het modem maar in mijn eigen verpakking naar u verzonden.Graag de credit factuur herstellen en het VOLLEDIGE ABONNEMENTSGELD van november terugstorten.abonnementnummer is B0001994236 Dank U
Geen internet sinds 5 dec 2023 in Utrecht 3532GS met modem Tele2 ZTE Home Gateway ZXHN H369A. Al meerdere malen gereset en aan en uit gedaan zonder resultaat. Nieuwe modem sinds enkele maanden. TV Gemist werkt soms niet, maar nu helemaal geen internet meer. Lampje voor het internet brandt niet.
Hallo ,Verleden week ging mijn Tele2 decoder kapot . Heb Tele2 gebeld , erg lang in de wacht en er zou een nieuwe gestuurd worden .De tweede decoder in mijn slaapkamer was niet kapot en deed het gewoon .Eind van de week de nieuwe decoder ontvangen en aangesloten maar kreeg de melding dat het maximale aantal decoders was aangesloten , klik op Ok en daarna weer deze melding .Dus weer gebeld en nog langer in de wacht , er was door jullie nog een aanpassing nodig ivm het ip-adres ! Daarna kreeg ik weer beeld . Echter nu krijg ik eerder genoemde foutmelding op de tv in de slaapkamer . Heb alles al gereset ook het modem maar de melding blijft .Heb geen zin in om weer lang in de wacht gezet te worden , daarom mijn vraag , Kan ik dit probleem zelf oplossen ?Mvg.Hans
Our internet stopped working at night. We followed all the recommendations on the page, including trying to changing the WiFi chanel and restarting it, however, nothing helped. We can’t get through to customer service when calling. Could someone please help us out? Ons internet werkte 's nachts niet meer. We hebben alle aanbevelingen op de pagina gevolgd, inclusief het proberen het wifi-kanaal te wijzigen en het opnieuw op te starten, maar niets hielp. Als we bellen, kunnen we de klantenservice niet bereiken. Kan iemand ons alstublieft helpen? Edit: Also the red light next to internet connection on our router is on.
Hallo kan iemand mij AUB helpenik heb een zte tele2 modem sinds een week, alles deed het maar nu niet meer. internet geeft aan rood lampje en gaat dan weer uit en na paar minuten weer rood lampje.wifi en powerknop geeft gewoon groene lampje aanl1 en l2 ofzo knipperen groenik heb reset gedaan 2 keer, stekker eruit getrokken, aan uit gezet via de modem, kabels gecheckt maar niks werkt. wat moet ik nu doen, ik heb nu geen wifi internet en tv
Goedemorgen,Ik heb al week lang last van internet die zomaar wegvalt en aangeeft wel verbonden maar geen internet in de middag of middernacht.Nu heb ik geen internet of tv of telefonie sinds 18:00 uur ongeveer tot heden geen internet.Modem heb al 10x uit en aangezet. kabels heb uitgehaald en weer aangesloten niks werkt.Hierdoor heb ik mij mobiel abonnement moeten veranderen om iedereen thuis toegang tot internet te geven.Graag spoedig reactie.Ik kan jullie niet bellen of mailen moet echt tot maandag hiermee wachten. Ik kon niet op mij tele2 inloggen alleen op odido app voor mobiele telefoon en ik kon ook niet bij odido mij vaste telefoon en internet tv toevoegen. Mey vriendelijke groet, Alisa
Goedendag, ik heb nu een internet verbinding van Tele 2 met een DSL router/modem op koper. Nu komt er bij mij een KPN glasvezelverbinding voor de “last mile”. Dus gaat de koper verbinding binnenkort verdwijnen. Hoe sluit ik dan mijn modem aan? Ik heb nu via koper een 100 Mbit verbinding en dat is voor mij snel zat. Ik zit dus niet te wachten op dure glasvezel verbindingen die ik toch niet gebruik. Ik ben benieuwd naar een reactie….
Ik sta inmiddels langer dan een uur in de wachtrij aan de telefoon om mijn internet abonnement op te zeggen…Kan ik iemand van de klantenservice spreken via deze chat?
Vanaf 16:00 uur geen internet meer. Modem gereset maar niets helpt. Er brand ook geen online lampje. Wel Power en WiFi . Hoe kan je gewoon bellen over een storing. Nummers op internet werken niet meer
Ik heb alleen nog vast internet en telefonie., WIFI en netwerkadres zijn verdwenen, wat nu..??.
Goedenavond,We hebben dit week geen internet van 12:00 uur in de nacht tot 6:00.De internet wordt 6 uur verbroken, dat is zo erg vervelend!!!!Rood indicatielampje op modem , 7x gereset maar werkt nog steeds niet.afgelopen week ook zonder internet van 12:00 in de nacht tot 6:00.Er weer een storing? Het adres is [verwijderd door moderator] Ik zie graag u antwoord op, met vriendelijk groet,
Mijn internet is plotseling afgesloten. Als ik de browser open, staat er dat dit is vanwege een betalingsachterstand. Die heb ik echter niet (en ook nooit gehad). Heb al gebeld met Odido, maar die zeggen dat mijn adres daar niet in het systeem staat en dat ik met Tele2 contact op moet nemen. Hoor graag wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen verhelpen.
Beste lezer,Mijn internet thuis is per ongeluk door Tele2 een paar weken te vroeg stopgezet. Wij gaan over een paar weken verhuizen en hebben ons internet alvast opgezegd - daarbij hebben we duidelijk doorgegeven op welke datum ons internet gestopt mag worden. We hebben gebeld met de klantenservice, maar zij gaven aan dat het stoppen van het internet niet meer teruggedraaid kan worden en dat er dus geen oplossing mogelijk is. Nieuw internet activeren op ons adres zou minstens twee weken duren. We hebben wel unlimited data op mijn mobiel gekregen ter compensatie, maar dat lost het probleem niet op: slechts één van ons heeft internet op mobiel via Odido, dus de ander zit alsnog zonder internet thuis, en de apparaten in huis die via WiFi werken doen het niet wanneer we niet thuis zijn. Ontzettend vervelend en onhandig dus.Graag wil ik checken of er toch een oplossing mogelijk is. Onze modem werkt gewoon nog en ons WiFi netwerk wordt ook nog steeds door mijn pc herkent. Wanneer ik met het
Beste tele2, heb een brief ontvangen van Delta dat ze nu aansluiting verzorgen voor glasvezel. Hierin is een aanbieding opgenomen voor 16 oktober 2023 akkoord gaat en een abonnement afsluit bij een lijstje providers (Odido/T-mobile) staat er tussen de 650 euro aansluitkosten vervallen. Ik heb 2 maanden geleden mijn abonnement bij jullie verlengd met een jaar.Graag zou ik toch gebruik willen maken van deze actie van Delta. Omdat ik eigenlijk bij jullie blijf (Odido is ook Tele2 en T-mobile) zou ik dan de kosten kunnen laten verrekenen? Ik heb de DSL aansluiting immers dan niet meer nodig. Als ik wist dat de actie van Delta er zou komen, had ik nog even paar maanden gewacht met verlengen en dan zou ik direct zijn overgegaan op glasvezel. Ik ben al 10 jaar of langer klant bij tele2. Alvast dank.
Sinds vorige week, nu bijna 2 weken heb ik last van internet dat spontaan uitvalt. Er is van alles geprobeerd. Zovaak de kabels eruit gehaald. Ook veel reset pogingen gedaan aan de modem. De ene dag doet het internet het goed, de andere dag valt het uit. Dit gaat nu twee weken zo. Het ging al een tijdje goed met het internet, tot nu toe. De lampjes op de modem zijn allemaal groen. Waar ligt het dan aan? Een defecte modem?
Sinds een week, 1.5 week, hebben we last van het feit dat het internet spontaan uitvalt, soms na 30 min actief, danweer een uur, soms 2 uur. Modem lijkt spontaan opnieuw op te starten.Diverse keren stroom modem uit aan aan, minuten gewacht met aanzetten. Blijkt niet te werken.Zeer vervelend, Internet wordt gebruikt om thuis te werken.idee is dat het “erger” is tijdens het TV kijken.
Ik ben zonet gebeld door een of andere man van KPN. Nog een geluk dat ik uberhaupt de telefoon op nam omdat had 'suspected spam’ was. Hij probeerde me glasvezel aan te smeren. Daar heb ik absoluut geen zin in maar hij zei wel dat KPN van plan is mijn internet af te sluiten?!?Ik had hier nog niks over gehoord. Zeker niet van Tele2 dus ik ben maar gaan Googlen. En zodoende op het een en ander aan onthutsende forum vragen terecht gekomen.Heeft deze man nu gelijk en wordt mijn internet waar ik hartstikke blij mij ben de nek om gedraait?Overigens ligt er bij mij maar half glasvezel. Iemand heeft een keer een kabeltje getrokken maar dat is nooit naar binnen doorgelegd. Ze wouden dat doen toen ik op vakantie was dus dat ging niet door. De kabel is inmiddels verdwenen onder de stenen ergens.
Sinds een week, 1.5 week, hebben we last van het feit dat het internet spontaan uitvalt, soms na 30 min actief, danweer een uur, soms 2 uur. Modem lijkt spontaan opnieuw op te starten.Diverse keren stroom modem uit aan aan, minuten gewacht met aanzetten. Blijkt niet te werken.Zeer vervelend, Internet wordt gebruikt om thuis te werken.Vermoeden is dat het spontaan wegvallen van internet erger is tijdens TV kijken
Ik heb momenteel een tele2 internet abonnement en lees dus nu pas op dit forum dat dit uit gefaseerd gaat worden. Ik heb echter niks van tele2 gehoord qua mails. Wel is er een halfjaar geleden in onze straat glasvezel aangelegd, en destijds de offer afgewezen om dit voor mijn huis te doen. (geen idee destijds dat mijn huidige verbinding in de toekomst stopt)Als mijn huidige verbinding echter wordt uit gefaseerd, zou ik dan wel graag weten wanneer dit gaat gebeuren en hoe ik nu over kan stappen op glasvezel als ik destijds de aansluiting heb afgewezen.Nijmegen, 6537PV in tolhuis
Mijn internet thuis is niet stabiel. Om de paar maanden heb ik en periode van ongeveer een week (soms langer of korter) dat het internet weg valt, dit duurt dan enkele minuten, voor het terug komt en daarna weer weg valt. Dit probleem verdwijnt na een paar dagen voor dat het weer mysterieus terugkomt.Ik heb geen enkel patroon kunnen ontdekken. Als het internet weg, brandt het internet lampje van de router niet. Mijn apparaten hebben wel wifi, maar geen internetverbinding. De router aan en uit doen helpt niet. Waar zou dit probleem aan kunnen liggen? Wat kan ik proberen om het op te lossen?
Beste tele2, dit weekend zou ik graag VDSL modem willen vervangen met de Fritzbox 7590 , alleen lees ik dat ik daarvoor nog gegevens nodig heb. Zouden jullie die gegevens naar mijn mail willen sturen. De mail verbonden met het klantnummer. Dan kan ik dit weekend ermee aan de slag. Alvast dank
Ik kan niet inloggen op de webmail (cPanel) van een website. Ik heb al van alles geprobeerd, inloggegevens gecontroleerd, instellingen gecontroleerd, en ook bij anderen thuis geprobeerd in te loggen of via mijn telefoon. Niets werkt.De melding die ik krijg is: ‘de aanmelding is ongeldig’Ik kreeg de tip om de poort 2096 via mijn modem (van Tele2) open te zetten. Dat heb ik gedaan en dat werkte eenmalig. De volgende dag(en) niet meer.De provider van de website heeft iets gedaan met de dns-instellingen en zegt verder niets te kunnen doen.Iemand enig idee wat ik kan doen om te kunnen inloggen op deze webmailbox?
Ik heb sinds 10:00 vanochtend geen vast internet meer. Op deze site is niets te vinden over een storing, maar ben vrij zeker dat het aan de kant van Tele2 ligt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.