beantwoord

Internet plots afgesloten ivm betalingsachterstand, terwijl ik wel heb betaald

  • 14 September 2023
  • 2 reacties
  • 104 x bekeken

Mijn internet is plotseling afgesloten. Als ik de browser open, staat er dat dit is vanwege een betalingsachterstand. Die heb ik echter niet (en ook nooit gehad). Heb al gebeld met Odido, maar die zeggen dat mijn adres daar niet in het systeem staat en dat ik met Tele2 contact op moet nemen. Hoor graag wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen verhelpen.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 19 September 2023, 08:50

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @HHanneke, excuses voor de vertraagde reactie! Niet leuk dat je internet is afgesloten, maar dat gaan we direct fixen. Ik heb zelf geen toegang tot onze Thuis-systemen, anders had ik het het liefst zelf voor je opgelost. Maar geen zorgen, mijn collega's van de klantenservice staan voor je klaar op 020-7544444. Ik tag @Floor109 ook even, wellicht dat hij je hierbij kan helpen. Hij zit in zijn vrije tijd op de Community, dus het kan even duren voordat hij reageert. 

Of heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's?

Dag Marciano en Floor,

Na jullie antwoord heb ik gebeld met de klantenservice. Zij konden uiteindelijk het internet, dat per ongeluk opgezegd was, weer aansluiten.

Toen ik vandaag thuis kwam, was het internet echter wéér afgesloten. De klantenservice zegt dit keer dat het niet mogelijk is om het weer aan te sluiten, maar ik vermoed dat het - net als vorige keer - wel moet kunnen. Zie ook dit nieuwe topic voor een uitgebreide omschrijving van het probleem: 

 

Zeer graag jullie hulp. Bij voorbaat dank.

 

 

Reageer