beantwoord

Internet valt vaak uit (Den Haag)

  • 24 August 2023
  • 8 reacties
  • 101 x bekeken

Sinds vorige week, nu bijna 2 weken heb ik last van internet dat spontaan uitvalt. Er is van alles geprobeerd. Zovaak de kabels eruit gehaald. Ook veel reset pogingen gedaan aan de modem. De ene dag doet het internet het goed, de andere dag valt het uit. Dit gaat nu twee weken zo. Het ging al een tijdje goed met het internet, tot nu toe. De lampjes op de modem zijn allemaal groen. 

Waar ligt het dan aan? Een defecte modem?

icon

Beste antwoord door Krimo 29 August 2023, 13:05

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Heb je de stappen uit:  

gevolgd? Gebruik je internet bekabeld of via WiFi?

Dank voor de reactie.

 

Gevolgd? Wat dien ik te volgen? Internet wordt zowel via Wifi als bekabeld. De kabel is alleen bestemd voor de TV. 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Krimo, niet leuk om te lezen dat je internet steeds uitvalt. Dat gaan we oplossen! In het topic dat @WhTurner heeft gestuurd staan een aantal verwijzingen naar onze wiki-artikelen waarmee je je verbinding kunt verbeteren. Ik zet ze hier graag voor je op een rijtje:

Mocht het hiermee niet lukken, dan wil ik je vragen even te bellen met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Ik had je het liefst direct zelf geholpen, echter heb ik geen toegang tot onze thuis-systemen, maar zij wel en ze staan voor je klaar! Zij kijken meteen met je mee en zij kunnen - mocht het nodig zijn - het modem laten vervangen. Dat komt dus helemaal goed!

Laat je het me weten of het is gelukt? 

Groetjes,

Marciano

Hi Krimo, niet leuk om te lezen dat je internet steeds uitvalt. Dat gaan we oplossen! In het topic dat @WhTurner heeft gestuurd staan een aantal verwijzingen naar onze wiki-artikelen waarmee je je verbinding kunt verbeteren. Ik zet ze hier graag voor je op een rijtje:

Mocht het hiermee niet lukken, dan wil ik je vragen even te bellen met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Ik had je het liefst direct zelf geholpen, echter heb ik geen toegang tot onze thuis-systemen, maar zij wel en ze staan voor je klaar! Zij kijken meteen met je mee en zij kunnen - mocht het nodig zijn - het modem laten vervangen. Dat komt dus helemaal goed!

Laat je het me weten of het is gelukt? 

Groetjes,

Marciano

Beste Marciano,

Dank voor de uitleg. De uitleg van WhTurner naar de verwijzingen heb ik allemaal stap voor stap opgevolgd. Er is contact met de servicecenter van Tele2 genomen. Er wordt mij een nieuwe modem toegestuurd. Zodra de nieuwe modem geinstalleerd is, hoop ik dat de wifi problemen opgelost zijn. 

 

@WhTurner en @Marciano van Tele2 . Dank voor jullie tijd en hulp met het meedenken. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Krimo, uiteraard geen dank en jij ook bedankt voor de terugkoppeling! Superfijn dat er gelijk een nieuw modem wordt opgestuurd. Ik hoop zeker met je mee, maar dat moet helemaal goed komen! 🙌🏻

Zoals hier gezegd zou ik deze week een modem ontvangen. Er zou ook een monteur gisteren langskomen. De modem heb ik helaas niet ontvangen. Er was een afspraak gemaakt met de monteur en zou gisteravond langskomen. Dit werd nog met een sms bericht bevestigd hoe laat ik de monteur kon verwachten. Tot mijn verbazing kwam er helemaal geen monteur langs en ook geen bericht daarover ontvangen. Dit heb ik nooit meegemaakt vanuit de Tele2 organisatie.

 

Ik ben dan ook erg teleurgesteld in de werkwijze van Tele2 . Het is nu bijna 3 weken dat ik zonder internet zit. Ook vanwege dat ik soms thuiswerk is dit zuur. Ik ben dan ook genoodzaakt om het Tele2 abonnement op te zeggen, ook de nieuwe aangeboden abonnement die mij aangeboden is, zal geannuleerd worden en stap ik over naar een andere provider. Helaas. 

Reputatie 7
Badge +12

Wat raar dat de monteur niet is langsgekomen en dat je hier niks over hebt gehoord! Dat ben ik ook zeker niet gewend en ik had het graag anders gezien… Ik hoop dat mijn collega's je opzegging vlekkeloos voor je in orde maken en ik wens je uiteraard heel veel plezier met je nieuwe provider.

Voor nu een heel fijn weekend!

Beste Marciano, mijn dank. Ik zie dat ik sinds het jaar 2016 bij Tele2 zit en zo ga je niet met je klanten om. 

Reageer