beantwoord

Tele2 security

  • 27 December 2023
  • 1 reactie
  • 32 x bekeken

Net kreeg ik een melding dat mijn tele2 security  afgelopen is,
Dit had geen eindtijd en spontaan zit ik nu op internet zonder beveiliging.
letterlijk 7 dagen geleden kreeg ik nog de melding "subscription is now valid. toen ik het op mijn labtop instaleerde.
Op de website is het ineens onvindbaar.


 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 4 January 2024, 15:15

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Linda, welkom op de Community! Ik hoop dat je een goede jaarwisseling hebt gehad. Per 1 januari stopt Tele2 Security. Dit komt omdat het bedrijf die deze dienst voor ons regelde ermee stopt. Als het goed is heb je hier ook een mail over ontvangen. Mocht je z.s.m. weer extra beveiligd zijn dan is overstappen naar Odido een hele goede optie. Bij Odido kan je kiezen uit Thuis Veilig Online en Overal Veilig Online. Er staat ook een persoonlijk overstapaanbod voor je klaar. Bekijk hiervoor snel de mail die je van ons hebt ontvangen en/of MijnTele2.

Je kan ons ook altijd even bellen op 020-7544444. Daar kunnen mijn collega's je in één keer met alles helpen! 😊

Reageer