Internet kapt er spontaan mee - Weert

  • 13 August 2023
  • 3 reacties
  • 7 x bekeken

Sinds een week, 1.5 week, hebben we last van het feit dat het internet spontaan uitvalt, soms na 30 min actief, danweer een uur, soms 2 uur. Modem lijkt spontaan opnieuw op te starten.
Diverse keren stroom modem uit aan aan, minuten gewacht met aanzetten. Blijkt niet te werken.
Zeer vervelend, Internet wordt gebruikt om thuis te werken.
Vermoeden is dat het spontaan wegvallen van internet erger is tijdens TV kijken

Marciano van Tele2 8 maanden geleden

Hi Seppo, bedankt voor het laten weten dat het topic blijft hangen als je hem probeert te plaatsen! Ik heb dit zojuist doorgezet, zodat dit onderzocht en opgelost kan worden. Dit was nog niet bekend bij ons, ik neem het Eric daarom ook zeker niet kwalijk voor het volgen van de huisregels. Ik heb zojuist in je andere topic gereageerd en ik hoop dat we dit snel voor je kunnen oplossen!

 

 

Dit topic zal ik sluiten om het overzicht te bewaren.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je had al een topic geopend. Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics over hetzelfde onderwerp start.

Tja….als je je “verstuur” knop blijft hangen….tot twee keer toe, dan wil je het nogmaals proberen.

ik ging ervanuit dat het topic niet verstuurd was daarom de tweede poging.

Alvast bedankt voor je vooringenomen reactie, hier kan ik alvast heel veel mee….

Reputatie 7
Badge +12

Hi Seppo, bedankt voor het laten weten dat het topic blijft hangen als je hem probeert te plaatsen! Ik heb dit zojuist doorgezet, zodat dit onderzocht en opgelost kan worden. Dit was nog niet bekend bij ons, ik neem het Eric daarom ook zeker niet kwalijk voor het volgen van de huisregels. Ik heb zojuist in je andere topic gereageerd en ik hoop dat we dit snel voor je kunnen oplossen!

 

 

Dit topic zal ik sluiten om het overzicht te bewaren.