Skip to main content

Ik heb op 16-8-2023 de bevestiging van Tele 2 gekregen, dat mijn abonnement stopt per 31-10-2023.

Nu heb ik toch een factuur over nov 2023 gekregen met het volledige abonnement en een factuur in december met een terug te ontvangen bedrag over 21 dagen van november 2023. Ik vind het niet juist dat er 9 dagen geteld worden, terwijl het abonnement al op 1-11-2023 gestopt is. Ik heb toen ook geen diensten meer afgenomen.

In dezelfde mail heeft tele 2 gezegd dat er een retourdoos verzonden zou worden, deze is dus ook nooit door u verstuurd. Op mijn mail is toen nooit gereageerd. Ik heb toen het modem maar in mijn eigen verpakking naar u verzonden.

Graag de credit factuur herstellen en het VOLLEDIGE ABONNEMENTSGELD van november terugstorten.

abonnementnummer is B0001994236

 

Dank U

Dit is een klant helpt klant forum. Aanpassen van facturen kan door de klantenservice.  Die kun je alleen telefonisch bereiken.


Reageer