beantwoord

Internet werkt af en toe niet

  • 13 August 2023
  • 3 reacties
  • 27 x bekeken

Sinds een week, 1.5 week, hebben we last van het feit dat het internet spontaan uitvalt, soms na 30 min actief, danweer een uur, soms 2 uur. Modem lijkt spontaan opnieuw op te starten.
Diverse keren stroom modem uit aan aan, minuten gewacht met aanzetten. Blijkt niet te werken.
Zeer vervelend, Internet wordt gebruikt om thuis te werken.
idee is dat het “erger” is tijdens het TV kijken.

icon

Beste antwoord door Seppo64 14 August 2023, 11:42

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Seppo, allereerst van harte welkom op de Community! Wat vreemd dat je internetverbinding spontaan uitvalt. Je moet natuurlijk gewoon een stabiele verbinding hebben om thuis te werken en lekker TV te kunnen kijken, dus daar helpen we je graag bij. Ik heb zelf geen toegang tot onze Thuis-systemen, anders was ik er direct zelf voor je ingedoken, maar gelukkig heb ik een topper van een collega die me hier (in zijn vrije tijd) helpt. Het kan dus even duren, voordat we een reactie krijgen, maar dit moet helemaal goed komen! 😄

@Floor109 heb jij enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik zag namelijk zelf geen problemen in Weert, maar jij hebt hier wellicht meer zicht op. 

hi,
ik heb inmiddels gebeld met Tele2 en gesproken met de “Monteur-groep”. Er zijn testen gedaan mbt de glasvezel, maar geen storing waargenomen. Ook geen glasvezel storing gemeld in mijn buurt / regio.
Vraag: kan mijn glasvezel verbinding bijvoorbeeld voor een langere periode gelogd worden, zodat evt instabiel gedrag waargenomen kan worden?

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Seppo, excuses voor de vertraagde reactie. Ik was met vakantie en daarna is dit topic ons ontglipt. Ik heb het alvast voor je nagevraagd en er zijn zeker wat testjes die we kunnen doen. Hoe of wat precies durf ik je niet te zeggen, maar als je belt met 020-7544444 dan pakken ze dit direct voor je op of kunnen ze je met de juiste afdeling doorverbinden!

Reageer