Hey Lexiflex, allereerst tof om te lezen dat je 10 jaar deel hebt uitgemaakt van de Tele2-familie en dat je nu over wil gaan op Glasvezel bij onze Odido-familie - hele goede keuze! Ik kan zelf niet in onze Thuis-systemen, anders had ik het direct zelf voor je nagekeken, maar geen zorgen - mijn collega's kunnen je hier alles over vertellen. Je kunt ze vandaag tot 20 uur bereiken op 0800-0092.
Laat je het me weten wat hier uit is gekomen? Ik ben erg benieuwd en ik hoop zeker met je mee dat je van een mooie actie gebruik kunt maken!
Hoi Marciano, er is gebeld. Ze konden het niet gelijk zeggen, maar ze bellen terug. Dat nummer wat je geeft is overigens voor t-mobile. Ik heb mijn abbo via tele2 vast en dan moet je dit nummer bellen: 020 - 754 4444
Hopelijk lukt het verrekenen. Opzich is de glasvezel natuurlijk ook nog niet geplaatst. Dat gaat ook nog eventjes duren.
Hi Lex, goed dat je direct hebt gebeld en oeps, je oeps mijn fout! Ik dacht even dat je al bij Odido (niet meer T-Mobile ) terecht kon voor deze vraag. Tele2 Thuis is inderdaad nog dit nummer wat je aangeeft inderdaad.
Ik hoop dat ze je snel terugbellen en laat me gerust weten als het allemaal in orde is!
Hoi Lexiflex,
Ik zie dat mijn collega je vanochtend heeft geprobeerd te bellen, maar hij kreeg je niet te pakken. Ik zou je hier ook bij kunnen helpen via het forum, of we proberen je volgende week opnieuw te bellen, zeg maar wat jij het makkelijkst vind.
Als je een glasvezel abonnement bij Odido neemt, kunnen we het Tele2 DSL abonnement inderdaad binnen contract stoppen.
Hoi Floor109, dank voor het antwoord. Via het forum helpen is het gemakkelijkst denk ik. Klinkt als goed nieuws dus . Dan kan ik glasvezel vast gaan aanvragen. (PM kan ook via de prive functie van het forum of het bijbehorend email adres zie in mijn tele2)
Dan stuur ik je wel even een privé bericht :)