beantwoord

Overstappen op Glasvezel

  • 6 September 2023
  • 6 reacties
  • 222 x bekeken

Reputatie 2

Beste tele2,

 

heb een brief ontvangen van Delta dat ze nu aansluiting verzorgen voor glasvezel. Hierin is een aanbieding opgenomen voor 16 oktober 2023 akkoord gaat en een abonnement afsluit bij een lijstje providers (Odido/T-mobile) staat er tussen de 650 euro aansluitkosten vervallen. Ik heb 2 maanden geleden mijn abonnement bij jullie verlengd met een jaar.

Graag zou ik toch gebruik willen maken van deze actie van Delta. Omdat ik eigenlijk bij jullie blijf (Odido is ook Tele2 en T-mobile) zou ik dan de kosten kunnen laten verrekenen? Ik heb de DSL aansluiting immers dan niet meer nodig. Als ik wist dat de actie van Delta er zou komen, had ik nog even paar maanden gewacht met verlengen en dan zou ik direct zijn overgegaan op glasvezel. Ik ben al 10 jaar of langer klant bij tele2.

 

Alvast dank.

icon

Beste antwoord door Lexiflex 7 September 2023, 21:31

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Lexiflex, allereerst tof om te lezen dat je 10 jaar deel hebt uitgemaakt van de Tele2-familie en dat je nu over wil gaan op Glasvezel bij onze Odido-familie - hele goede keuze! Ik kan zelf niet in onze Thuis-systemen, anders had ik het direct zelf voor je nagekeken, maar geen zorgen - mijn collega's kunnen je hier alles over vertellen. Je kunt ze vandaag tot 20 uur bereiken op 0800-0092.

Laat je het me weten wat hier uit is gekomen? Ik ben erg benieuwd en ik hoop zeker met je mee dat je van een mooie actie gebruik kunt maken! 🤞🏻

Reputatie 2

Hoi Marciano, er is gebeld. Ze konden het niet gelijk zeggen, maar ze bellen terug. Dat nummer wat je geeft is overigens voor t-mobile. Ik heb mijn abbo via tele2 vast en dan moet je dit nummer bellen: 020 - 754 4444

Hopelijk lukt het verrekenen. Opzich is de glasvezel natuurlijk ook nog niet geplaatst. Dat gaat ook nog eventjes duren.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Lex, goed dat je direct hebt gebeld en oeps, je oeps mijn fout! Ik dacht even dat je al bij Odido (niet meer T-Mobile 😄) terecht kon voor deze vraag. Tele2 Thuis is inderdaad nog dit nummer wat je aangeeft inderdaad.

Ik hoop dat ze je snel terugbellen en laat me gerust weten als het allemaal in orde is! 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Lexiflex,

Ik zie dat mijn collega je vanochtend heeft geprobeerd te bellen, maar hij kreeg je niet te pakken. Ik zou je hier ook bij kunnen helpen via het forum, of we proberen je volgende week opnieuw te bellen, zeg maar wat jij het makkelijkst vind.

Als je een glasvezel abonnement bij Odido neemt, kunnen we het Tele2 DSL abonnement inderdaad binnen contract stoppen.

Reputatie 2

Hoi Floor109, dank voor het antwoord. Via het forum helpen is het gemakkelijkst denk ik. Klinkt als goed nieuws dus :). Dan kan ik glasvezel vast gaan aanvragen. (PM kan ook via de prive functie van het forum of het bijbehorend email adres zie in mijn tele2)

Reputatie 6
Badge +7

Dan stuur ik je wel even een privé bericht :)

Reageer