De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Ik heb al de hele dag geen vast internet in Gouda. Heeft dit te maken met de storing in Regio Rotterdam? Modem resetten helpt namelijk niet.
E is geen internet, is er storing
Ik heb sinds vanochtend geen internet
For the last 24 hours, we could check that the service stopped working two times, at least, for a period or time not minor to half an hour in both times. In those cases, we check that the modem showed the whole time only the "Power" and "Wifi" lights turned on green, and the rest of the lights were turned off. Both times, we disconnected the modem and reconnected again after two minutes, without getting a response. Can you check what happened? It will continue to happen again? Thank you, regards. **edit bij moderator: Removed cliënt number from the title to protect your privacy, be aware that you're on a public forum! **
Ik ben een nieuwe klant en zou vanaf 25-07-2019 internet kunnen installeren. Power + WiFi lampje brandt, het Internet lampje brandt niet. De lampjes aan de zijkant ook niet. Op de 25ste ‘s avonds naar de klantenservice gebeld dat het internet het niet doet. Zou volgens de medewerker nog niet geactiveerd zijn maar zou in de loop van de avond gebeuren. Volgende dag nog geen internet. Opnieuw naar de klantenservice gebeld. Activatiedatum zou verplaatst zijn naar 1 augustus (Zou fijn zijn als ik hier eerder over geïnformeerd was). Vandaag is het 1 augustus maar nog steeds geen internet. aansluiting zit overigens in de woonkamer. Kan iemand mij helpen?
Sinds dat T-Mobile het internet verzorgd is mijn snelheid van 60Mb naar 50 Mb afgeknepen. Wanneer je nu een nieuw abo wilt afsluiten is dit o.a. de snelheid die aangeboden wordt. De keuze voor nieuwe klanten is 20, 50 of 100 Mb. Waar is mij 60Mb aansluiting gebleven? Heb ik iets gemist dat dit zou gaan gebeuren?
Hallo,heel vaak wil ik Netflix ofzo gaan streamen en is mijn streamingsicoon weg op mijn telefoon. Terwijl het icoon er wel staat op de mediaplayer. Waar ligt dat aan? En hoe kan ik toch gaan streamen. Andere keren is het icoon er wel.
Hallo, Sinds gister merk ik dat mijn internet met draad in mijn laptop trager is dan op een andere laptop. Op deze, draadloos internet loopt op tot 40 mbps, met draad, 10 mbps. Maar op de andere laptop haalt hij gewoon de limiet, (60 mbps limiet) het haalt 55 mbps (ook met draadloos). Ligt het aan mijn instellingen op de laptop of? Groetjes,
Goedendag Tele2, Ik heb besloten om mijn abonnement te upgraden. Maar nu heb ik steeds last van dat mijn internet elke 5 of 10 minuten voor 30 seconden wegvalt. Dit is zeer irritant, ik had al gebeld met jullie en er kwam iemand om een nieuwe modem te plaatsen maar nog steeds vormen er zich problemen ook met de nieuwe modem. De medewerker zei dat het dan aan KPN ligt, wat moet ik nu? Ik lees overal dat het maanden duurt voordat jullie problemen oplossen, zolang heb ik niet en anders wil ik graag gaan opzeggen. En ja, ik heb alle kanalen al aangepast met jullie handleidingen maar niets. En het gebeurt de hele dag. Iemand van jullie die me wilt helpen?
Hallo, sinds gisteravond heb ik geen internet meer op telefoon, laptop en tv. Ik heb het modem al gereset en de stekker eruit getrokken. Dit helpt niet. Mijn telefoon maakt nog wel verbinding maar staat een uitroepteken bij. Alle lampjes branden groen. Ik heb geprobeerd om een ander kanaal in te stellen maar hij geeft steeds aan dat de site niet beschikbaar is. Wie kan mij helpen? 🙂
Ik ben recentelijk verhuisd en na het bericht dat ik de modem aan kon sluiten heb ik dit gedaan. De modem ging aan echter wilde het DSL lampje niet branden. De vorige bewoners hadden een ziggo alles in 1 pakket dus ik weet dat dit het wel heeft gedaan. De aansluiting komt voor in het huis binnen en deze wordt omgezet naar een RJ12 stekkertje welke ik in de DSL ingang van de modem heb gedaan. Zie ook de bijlagen voor de situatie. Graag hoor ik hoe ik dit werkend krijg.
Ik heb sinds 6 uur vanmorgen geen tv internet of telefoon, rood lampje modem. Wijkcentrale storing?
Volgens KPN is de snelheid van internet aangepast. Er ligt glasvezel naar mijn straatkast (SDF) en van de straatkast is het gewoon koper. Waarom is mijn snelheid dan maar 44 mb/s? In mijn optiek zou er een hogere snelheid mogelijk moeten zijn. Iemand een idee?
It is so frustrating when you buy something, does not work and cannot even have a phone call answered. Just bought internet and isnt working, I have tried both connections in my house and still nothing. Now I am trying to reach tele2 by phone and the call drops. It is very very frustrating. Hope I can reach someone here to get a technician.
Hoi, Ons internet & tv abonnement bij Tele 2 is verlopen. Nu vraagt Tele2 of wij hem willen verlengen. Ik weet alleen niet zeker of wij hier nog een volledig jaar wonen. Mijn vraag is wat er gebeurd wanneer ik eerder verhuis naar een woning waar al tv & internet is geregeld (zelfde of andere provider)? Kan het Tele2 abonnement dan eerder worden stopgezet, of moet dit afgekocht worden? Is het dat laatste dan zetten wij hem natuurlijk niet nog een jaar vast 🙂
Hi Tele2, We hebben al een week dat het internet in huis helemaal waardeloos is. Ik heb internet extra, en normaal haal ik via wifi zo'n 70 - 80 mb in de woonkamer, maar op dit moment kom het gewoon echt niet op een normaal niveau. Ik heb de modem al uit- en weer aangezet, ook al gereset door dat klein knopje 10 seconden vast te houden maar NIETS lijkt te werken. TV werkt wel normaal, kwaliteit is prima en alle zenders lijken naar behoren te werken.l Kunnen jullie alsjeblieft kijken of er aan jullie kan iets te zien is, want dit is echt heel erg vervelend. We kunnen eigenlijk helemaal niks nu, Netflix en YouTube gebruiken te veel bandbreedte om normaal te gebruiken. Ik hoor graag van jullie. Met vriendelijke groet, Thom
Hallo, ik heb sinds half 6 geen tv en internet meer. Lampje op de modem blijft rood. Heb zowel de stroom eraf gehad evenals een harde reset gedaan. Niks lijkt te werken. Graag wat hulp of eventueel tips. Gr Theo de Jong
Onlangs heb ik een nieuw Internet Light abonnement bij jullie afgesloten, maar helaas is de internetsnelheid wel érg light! Een speedtest via jullie server levert een snelheid van niet meer dan zo'n 5Mbps op, gemeten op verschillende momenten van de dag. Dit terwijl de snelheid zo'n driemaal hoger zou moeten liggen. Alle bekende trucs heb ik reeds uitgehaald, zoals bijv. het WiFi-kanaal veranderen, slechts 1 apparaat verbinden, etc. De router zit direct op de ISRA-kabel aangesloten, dit kan de oorzaak dus ook niet zijn. Hoe kan dit verbeterd worden?!
In eind maart 2019 heb ik geprobeerd mijn internet thuis contract op te zeggen. Helaas werd mijn opzeggen telkens niet doorgevoerd. Uiteindelijk kreeg ik na niet betalen van mijn abonnementskosten voor de maand april wel gehoor en kon mijn contract vanaf 1 mei 2019 worden opgezegd. Wel kreeg ik voordat ik uiteindelijk zou worden afgesloten op 27 april bericht dat ik was afgesloten omdat ik mijn abonnementskosten voor de maand april niet had betaald. Ik heb hierover telefonisch contact gehad met jullie klantenservice dat ik graag afgesloten wou blijven omdat mijn contract toch weldra afliep, dit was volgens de klanten service geen probleem. Nu krijg ik een rekening voor het opnieuw aansluiten, terwijl ik nooit opdracht heb gegeven om opnieuw aangesloten te worden! Ik heb helemaal geen behoefte om opnieuw aangesloten te worden en heb mijn abonnement inmiddels dan ook opgezegd. Volgens de klantenservice staat in de voorwaarden dat als je je factuur betaalt je opnieuw aangesloten wordt e
HELP! Sinds vanochtend doet mijn internet het niet meer. Het DSL lampje brandt niet, dus ik ga er vanuit dat dit het probleem is. Resetten etc is al gebeurd. Statuslampje knippert. Uit mijn ISRA punt (zo eentje met vier gaten voor een telefoonstekker) komt de DSL kabel, en ik denk dat die kapot is. Daarom heb ik een telefoonstekker en nieuwe kabel aangeschaft, maar hij maakt nog steeds geen verbinding. Moet ik de oude DSLkabel doorknippen misschien? Ben het spoor nu totaal bijster... Bijgevoegd wat foto’s van de ISRA/modem situatie.
Ik vind het jammer dat Tele2 niet kan zeggen wanneer de snelheidsverhoging van mijn reeds ingegane Internet thuis Extra abonnement ingaat. Na bellen met de klantenservice geen duidelijkheid. Er wordt zelfs voor niks een Tele2 monteur gestuurd die na een modem wissel en telefonisch contact met eigen Tele2 klantenservice (waar die notabene 15min. in de telefonisch wacht staat voordat die wordt geholpen ) zonder succes en ook teleurgesteld vertrekt. Tele2 wijst naar KPN en KPN wijst naar Tele2. Vreemd dat mijn internet Extra abonnement inmiddels ruim een week loopt en de snelheidsverhoging nog steeds hetzelfde als die van de internet Basis (max. 30Mbit/s) welke eigenlijk al jaren niet meer van deze tijd is. Zelfs mijn mobiel 4G internet abonnement haalt snelheden van 150 Mbit/s. Wat zaken op een rij: Tele2 monteur constateerd 25 juni '19 bij bezoek bij mij thuis in overleg met Tele2 klantenservice dat snelheidsverhoging nog niet actief is. Tele2 extra abonnement gaat in per 21 juni '1
Sinds gisteren storing in Amsterdam Centrum/Oud-West! Monteur Tele2 langs geweest, ligt waarschijnlijk aan lokale KPN Centrale?! Iemand meer Info?
Ik heb internet thuis via Tele2. Sinds een week valt mijn DSL en internet verbinding steeds weg. Ik kan niet meer dan 1 minuut achtereen online zijn. Het begon vorige week zondag. Donderdag en vrijdag was er niets aan de hand en nu is het weer dramatisch. Ik heb alles gecheckt en opnieuw gestart wat er maar kan. Bovendien werkt het soms dagen wel. Dus er kan niets aan de bedrading in huis liggen. Tele2, graag snel en adequaat antwoord. Ik vind het sowieso vreemd dat ik vandaag geen klantenservice kan bellen...
Good afternoon! I ordered internet at home, received my device but the service is not working. I called customer service last week and they could not fix the problem remotely, so they scheduled a mechanic for 22nd July (yesterday) but the mechanic never arrived. We stayed home all day for this and nobody came. Internet is still not working. Tried calling customer service again, but the line disconnects every time, so I can't speak to anyone. Tried the live chat as well, but they could not help either. I ran out of options on who to contact, so hopefully there's someone reading this who can actually help with this...
Al drie dagen hetzelfde probleem, namelijk dat het internet steeds uitvalt. Het betreft het ZTE modem. Wanneer het internet wegvalt (zoals nu tijdens het schrijven (22:42u) het geval is), branden er twee lampjes groen: Power en Wifi. Enkele minuten is er geen verbinding. Zonder iets te doen, herstelt de verbinding zich en brandt het lampje Internet rood en het lampje Bellen groen. Enkele seconden later brandt ook het lampje Internet groen en werkt alles weer naar behoren. Het wifi-lampje brandt dus eigenlijk altijd groen, maar werkt dan zeker niet. Gisteren is het modem gereset: zonder resultaat. Heb erna de storinglijn gebeld en te horen gekregen dat het kon liggen aan de stekkerdoos waarop het modem is aangesloten. Stekkerdoos ertussenuit gehaald en het ging enkele uren goed. Verder kon ik door de mevrouw niet geholpen worden, zij gaf aan niet te weten wat het probleem dan zou kunnen zijn. KPN schijnt een storing gehad te hebben, maar dat was uren voor mijn belletje al verholpen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.