De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Sinds een aantal maanden valt mijn internet en televisie steeds weg en brand er een rood lampje. Dit gebeurt een aantal keer per uur op een dag.
Kan iemand mij uitleggen of ook vast internet overgeheveld wordt naar het T-Mobile netwerk? Dit ondanks dat Tele2 gebruikt maakt van KPN WBA voor hun koperinternet naar de consument toe.
Sinds gisteravond doet internet thuis het helemaal niet. Ik heb geprobeerd te chatten met een collega maar dit lukt niet. Alle opties qua resetten ed zijn al geprobeerd.
Intrernet doet het soms met voortdurende onderbrekingen, valt dan weer helemaal weg.
Internet symbool is rood of knippert groen al meer dan een week, en dit na meer dan een jaar vaste aansluiting. Ik heb helemaal niets veranderd aan de aansluiting. Tele2 vermeldt geen storing in de omgeving
Ik heb 6.6 mbps 102ping maar normaal had ik 20ping en meer mbps aan wat kan het liggen?
Goedenavond,Internet lampje op de modem brand niet en de lampjes L1 en L2 naast de DSL ingang branden ook niet. Met vriendelijke groet, Deniz Tasdelen
Hoi! Ik heb gisteren geprobeerd mijn installatiepakket van Tele2 te installeren en kwam een heel eind. Nu zie ik dat de lampjes op mijn modem wel branden (dus ik kan de wifiverbinding zien en ermee verbonden), maar de lampjes op het kastje waar deze op aangesloten is branden niet. Ik heb dus ook geen internet, krijg de melding ‘server onvindbaar’. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Groet, Anne
Goedemorgen,Ik zit al vanaf gisterochtend plotseling zonder televisie en internet. Is er een mogelijkheid om in het weekend contact te krijgen met tele2 hierover?Graag hoor ik van u! Met vriendelijke groet,Anita Bruggeman
Lampje van tv blijft groen knipperen (niet te zien op de foto) en power blijft een rode kleur houden. Gedaan wat er werd gevraagd, beide uitgangen geprobeerd, zelfde verhaal. Vorige eigenaren hadden ziggo. Ik vraag me af hoe ik dit nu kan oplossen, aangezien ik anders maandag pas kan gaan bellen. Hopelijk kan iemand mij helpen. Merci
Helaas al 2dg geen verbinding , diverse restart uitgevoerd tot op heden niets.
De afgelopen week is er sprake van een slechte snelheid dat binnenkomt op ons Modem,meerdere systemen erop aangesloten met een UTP kabel en krijg maar 15mb down/up binnen op een Basis Abo (wat minimaal 50 zou moeten zijn, ja jullie boosten het naar 55-60) in ieder geval, wat is er deze afgelopen week aan de hand waardoor dit het geval is als ik vragen mag?2 Tv’s in huis, netflix kijkers, telefoons en het signaal gaat snel weg, graag hoop ik hier snel wat over te horen
Vanaf april heb ik al problemen met internet. Ik heb ook een hele week geen internet, tv en telefoon gehad. Dus regelmatig contact opgenomen met tele2. Afgelopen zaterdag voor de laatste keer (niet dat ik nu wel regelmatig internet heb, want dat is bepaald niet zo), maar mijn telefoonkastje vertoont ook al langere tijd kuren. Zo kan het gebeuren dat ik tv-kijkend ineens een zwart beeld krijg en de tv zich dan vanzelf weer opstart (vooral zeer hinderlijk in een spannende film), ook neem ik programma's op. Ik wilde ze eens bekijken en toen bleek mijn lijst leeg te zijn én ik kreeg de opmerking dat de schijf 100% vol was. Omdat ik zaterdag 18 juli toch een van de medewerkers aan de lijn had (nadat ik diverse keren verkeerd was doorverbonden) en dit probleem ook aankaartte, zei hij dat ik een ander tv-kastje zou krijgen, maar omdat het zaterdag was, ik deze dinsdag (de 21e juli) zou ontvangen. Het is nu de 23e maar ik heb dat kastje nog niet gezien. Ook heb ik geen mailtje ontvangen dat ee
Mijn oma appte mij dat ze geen verbinding had nu heb ik de modum al 2 keer gereset en nog heeft ze geen verbinding zowel TV als internet op internet staat dat het DSL lampje moet branden die brand niet wat is de oorzaak en hoe kan ik dit oplossen
Mijn router viel vanmorgen uit. Deze heb ik opnieuw opgestart, gereset soft en hard. Alles zonder succes. hij heeft een dsl verbinding maar maakt geen PPPoE verbinding en kom dus niet op het internet. Sta nu ± 45 min in de wacht
Goedemiddag Mijn internet light abonnement zou op gister ingaan. Eind vorige week heb ik de modem gekregen, en vvandaag kreeg ik een mail dat mijn verbinding eerder opgeleverd wordt en ik mijn modem kan installeren. BEn nu al een uur bezig en doet het nog steeds niet(heb de instructies gevolgd en de kabels goed aangesloten), maar tot op heden gaat het DSL lampje niet aan. Alleen TV knippert, en af en toe WIFI. Alvast bedankt voor de reactie!
Na de internet storing in alkmaar gisteren heb ik vandaag 27 juni nog steeds geen internet en dat duurt al vanaf 12:58 gistermiddag heb het modem al gereset en stroom eraf gehaald maar niks helpt
Is er in heel Alkmaar nog steeds internet ontvangst? Al 24 uur zonder
Ik zou graag willen weten of er iets aan de hand is. Sinds het nieuwe modem circa een maand geleden al zo vaak geen internet gehad. Over het algemeen ‘s avonds of ‘s nachts. Woensdagmiddag geen internet, gister middag ook niet. Klantenservice tegen de avond gebeld, volgens meting komt er geen internet binnen. Moet een Kpn monteur komen. Zou binnen 4 uur een bericht krijgen. Niet gebeurd tot nu toe. ‘S avonds ook geen internet, maar ja, als er iets kapot is kan dat ook niet. Tot mijn verbazing zitten de kids vanochtend gewoon Netflix te kijken. Vanochtend kunnen werken, want wel internet. Kom net thuis, geen internet. Wat is hier aan de hand? Woonplaats Hillegom.
Ik lees over een storing in Alkmaar, inmiddels is dat topic gesloten maar ik heb nog steeds geen internet en tv. Klopt dat?
Na ongeveer week werken internet wordt erg traag (0,4 Mbs op tele2.speedtestcustom.com). Ik heb alle adviezen op tele2 site en in forums doorgelezen en uitgeprobeerd, en enige wat help is modem resetten. Daarna is het weer een weekje goed en wordt steeds langzamer. Modem is TG789bvn, Software Release 10.5.6.2 Aangezien dat dit gebeurt best vaak, wil ik graag dat mijn modem wordt vervangen.
Goedemorgen, Ik probeer al 5 dagen mijn internet thuis aan de praat te krijgen. De reset van de modem heb ik al meermaals uitgevoerd zonder resultaat. En mijn modem kan ik niet bereiken via 192.168.1.1 terwijl mijn tv het wel doet. Hebben jullie de oplossing? Mvg Marieke
Ik heb een internetpakket van 100 mbps van Tele2 geabonneerd, maar de werkelijke internetsnelheid is ongeveer 6 mbps .Dit probleem was 4 dagen geleden begonnen. Ik heb geprobeerd de modem opnieuw op te starten en het kanaal te wijzigen, maar helaas is dit niet opgelost.
Geachte mevrouw, meneer, Mijn glasvezelkastje daar branden maar 2 lichtjes op en niet 3. Ik heb geen tv en geen internet? Groet
steeds last van instabiel internet valt steeds compleet weg.Heb er nu al een week last van meedere malen gebeld Gebeurt om de 2 min dan valt ie weg voor 5 min of langer. Dan doet ie het voor 2 min dan weer zelfde verhaal helemaal k*t heb er sinds maandag last van probleem houdt zich steeds aan
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.