beantwoord

Vaste internet werkt niet meer na een jaar

  • 18 August 2020
  • 4 reacties
  • 146 x bekeken

Internet symbool is rood of knippert groen al meer dan een week, en dit na meer dan een jaar vaste aansluiting. Ik heb helemaal niets veranderd aan de aansluiting. Tele2 vermeldt geen storing in de omgeving

icon

Beste antwoord door huybens1 19 August 2020, 16:25

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi,

Had je toevallig een één jaars contract die je zelf moest verlengen? 

Reputatie 5

Hoi @huybens1, welkom op onze Community! We gaan je helpen om dit op te lossen. Als eerste wil ik je vragen om het klantnummer van jouw Thuis abonnement in te vullen in het profiel. Dit bestaat uit 10 cijfers en begint met de letter B. Zou je dit voor mij willen doen? Zo kan ik namelijk gelijk in het systeem duiken om uit te zoeken hoe het met jouw huidige abonnement zit. In dit topic staan nog een aantal handige tips die je verder helpen om weer internet te krijgen. Als het daarmee niet lukt, geef dan een gil Dan ga ik ermee aan de slag voor je! Wil je ons op de hoogte houden? :raising_hand_tone4:

Beste Rox, ik heb inmiddels klantenservice gebeld, en die zeggen dat het ligt aan het kabeltje met het vierpuntscontact naar het modem. Een nieuw kabeltje wordt opgestuurd. Als het ook dat niet is, moet er een monteur aan te pas komen.

Reputatie 5

Hi @huybens1, bedankt voor de update. Goed om te weten dat het opgelost gaat worden! :thumbsup_tone4: