De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Heeft er iemand een idee waar de USB poort voor is achter op het TV-kastje? Is dat voor een extra HD ofwel extra opslag of voor een wifi stick voor draadloos streamen of …?
Hi,Ik wil de TV via een managed switch aansluiten om zo via 1 ethernet kabel zowel TV als internet te hebben.Is er info hoe dit te doen ?Het oude topic is gesloten en een artikel met informatie hierover is niet meer toegankelijk.https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/decoder-via-switch-werkt-wel-60958@moderator: Kan dit artikel weer toegankelijk worden gemaakt ?
Sinds vanavond op 2 tv-ontvangers code e1.Resetten helpt niet. Iemand nog tv storing in Arnhem.?Internet werkt wel.
Mijn adepter lijkt stuk, wordt heet en blauwe lampje brand niet meer. Kan ik een nieuwe ontvangen, wat is de procedure?Tom
halloik zie online een actie dat tv light en internet light wordt aangeboden voor 24 euro. Ik betaal nu 33 euro hiervoor. Kunnen vaste klanten nog in aanmerking komen voor deze actie? Mvg
Sinds een paar weken heb ik een Toshiba 4k TV, type 49UL2A63DG. Deze is met een HDMI kabel gekoppeld aan een ZTE-modem van Tele2. Wat internet en TV-signaal betreft, heb ik geen problemen. Wat ik echter niet snap, is dat YouTube niet op de TV te krijgen is. Op de Toshiba afstandsbediening staat o.a. Youtube aangegeven, maar deze afstandsbediening werkt niet meer, sinds ik geabonneerd ben op Tele2.Weet iemand hoe ik YouTube geïnstalleerd krijg op mijn TV. Bij Tele2 helpdesk werd ik niet geholpen. Op het gebied van elektronica ben ik een volkomen leek dus antwoorden graag in Jip-en-Janneke-taal.Bij voorbaat dank.
Ik zette net mijn tv aan en alle zenders stoorden dus uitgezet, stroom eraf even wachten opnieuw opstarten... yes (dacht ik) hij doet het weer... maar binnen een paar minuten sprong het hele beeld op zwart... hele rideltje nog eens herhaalt, en gebeurde weer precies hetzelfde binnen een min of 2 weer beeld op zwart! Helaas gebeurt dat natuurlijk net na 20u dus klantenservice is gesloten... wat moet ik nu doen? Krijg wel te zien wat er in principe op zou moeten zijn (kanaal info) zie foto
Ik heb gisteren mijn tv-abonnement opgezegd en vervolgens vloog vannacht de internetverbinding er helemaal uit. De modem is op afstand gereset want mijn instelingen voor mijn wifi-netwerken waren overschreven met de fabrieksinstellingen. Het modem blijft ‘connecting’ geven bij WAN-status en dus heb ik nu geen internet. Graag zo spoedig mogelijk herstellen want ik gebruik deze verbinding voor mijn werk! Alice Verheij Middelburg
Hallo, Ik probeer al even onze tv ontvanger te installeren maar ik krijg de melding : je account is nog niet geactiveerd. Volgens mijn abonnement zou deze al sinds 17 juli geactiveerd moeten zijn. De modem en internet doen het overigens wel (we hebben een internet + TV pakket). Wie heeft advies?
Wil wel weer eens TV kijken -------------------
Goedemiddag, Al enige tijd heb ik een tele 2 abonnement voor internet en TV. Als extra heb ik het ziggo sport totaal pakket voor zowel TV als laptop/mobiel. In de tussentijd nooit mijn pakket gewijzigd en het heeft altijd gewerkt. Op de TV heb ik de zenders nog steeds. Probeer ik echter in te loggen op de laptop krijg ik de melding dat mijn account geen actief ziggo sport totaal abonnement heb, wat feitelijk onjuist is omdat ik hier nog steeds voor betaal en niets opgezegd heb. Wat kan ik hier aan doen? Met vriendelijke groet, Mick Roukema
Goeiedag, ik ben mijn betaalcode vergeten dus ik kan deze ook niet wijzigen. Ik kan mij ook niet herinneren dat ik deze heb aangemaakt want alle codes die ik mogelijk zou kunnen hebben gebruikt die doen het niet. Kan iemand mij helpen..? Vriendelijk groet.
Sinds een dag of 10 krijg ik geen ondertiteling meer bij ZDF, normaal is dat op pagina 777, zijn er meer mensen met dit probleem ?
De tv viel uit, maar vervolgens kwam er weer beeld Eerst het Tele2 logo en daarna zocht ie verder en hadden we weer beeld. Even later viel de te tv weer uit en nu doet het tv kastje het niet. Geen blauw licht en ook geen rood. Alles al uitgezet en weer aan, maar tevergeefs. Zou het kunnen dat het tv kastje het heeft begeven?
Mijn tv decoder valt steeds uit, opnieuw resetten helpt niet
Ik heb al de gehle dag het probleem dat de TV in de opstart modus blijft hangen. Al diverse malen de decoder en de modem gereset, maar dit helpt niets. De klantenservice is een drama. Niet bereikbaar en de chatsessie is waardeloos. Ik ben al uren bezig om het probleem opgelost te krijgen, maar kom er niet door of krijg een nietszeggend berichtje. Een medewerker te spreken / chatten schijnt onmogelijk te zijn. Tele2: het wordt hoog tijd voor een oplossing !
Zou iemand mijn oude decoder willen afmelden. Deze komt zsm retour trouwens, we waren op vakantie :s
De afgelopen dagen moet ik soms 2-3 keer per dag mijn tv-recorder uit het stopcontact halen, wachten, in het stopcontact doen, wachten, wachten, tot het apparaat weer bruikbaar is. Wat kunnen we hieraan doen?
ik heb vandaag een nieuwe modem binnengekregen en alles werkt prima, behalve mijn tweede tv. Het geeft aan dat er geen verbinding is. Controleer of het modem goed aangesloten is. Wie kan me helpen?
Hallo, Ik ben een nieuwe klant, heb net alles geïnstalleerd (gebruiksaanwijzing ontbrak), maar nu werkt mijn nieuwe afstandsbediening niet goed. De knoppen onderaan, de gekleurde, werken niet, en ook de pauze/ terug en vooruitspoelknop reageren niet. Herkent iemand dit probleem? Kan de klantenservice pas na het weekend bereiken. Gr., Marjan
In dit topic verzamelen we alle vragen die je je kunt bedenken over de TV. Je vind hier een stappenplan voor het installeren van de TV. Extra informatie over de pincode en betaalcode is hier te vinden, daarbij beantwoordt dit topic vragen over extra functionaliteiten zoals Programma Gemist, de Videotheek en nog meer. Ontbreekt er iets of wil je iets anders weten? Laat dan een reactie achter in het topic. Kun je me helpen bij de installatie van mijn TV? Maar natuurlijk! Het is eenvoudiger dan je denkt. Volg onderstaande stappen en je kunt binnen no time TV kijken. Check eerst of je alles hebt ontvangen. De Interactieve TV-ontvanger, netwerkkabel, HDMI-kabel, voedingsadapter, voedingskabel, batterijen en afstandsbediening. Sluit je interactie TV-ontvanger op je modem aan. 3. Sluit je interactieve TV-ontvanger op je TV aan Gebruik een HDMI-kabel om je Interactieve TV-ontvanger aan te sluiten op je TV voor de beste beeld- en geluidskwaliteit. Je kunt bijna tv-kijken. Zet de Interac
LS Sinds een dag of tien mist Nederland in beweging en geheugentrainer in uitzending gemist. Vind ik erg jammer. Wordt dit hersteld? Ik hoop het!
Je wilt lekker tv kijken maar je ziet opeens een foutmelding of foutcode in beeld. Dat is natuurlijk niet leuk, maar dat gaan we fixen. In dit topic lees je alles terug over de foutmelding, welke foutmeldingen en foutcodes er zijn en hoe je het kunt oplossen. Dat is uiteraard het belangrijkste. Lees gauw verder! Staat jouw foutcode er tussen? Geen netwerkverbinding / IP- Videodriver / Code 25 Je TV-ontvanger heeft geen netwerkverbinding. Kijk of de TV-ontvanger goed is aangesloten op het modem. Code D1 Dit betekent dat er teveel TV ontvangers in het systeem staan. Neem contact op met onze klantenservice zodat dit kan worden bijgewerkt en start je apparatuur opnieuw op. Code D3, D7, D8, D9 of E1 Reset je TV-ontvanger. Dit doe je door de TV-ontvanger 30 seconden van het stroom te halen. Na de dertig seconden sluit je je TV-ontvanger weer aan en zal hij helemaal opnieuw opstarten. Loading… De verbinding blijft laden. Controleer of je modem en decoder op de juiste manier zijn aangesl
Beste, Ik heb beeld maar geen geluid, van alles geprobeerd maar niks helpt. Gr Hakima
Sinds vanavond staat er op beide TVs bezig met opstarten. Heb het modem al een paar keer uit en aan gehad, maar helaas er gebeurt verder niks. Is er een storing misschien?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.