beantwoord

Tv ontvanger werkt niet: code e1..Resetten werkt niet

  • 7 September 2020
  • 4 reacties
  • 595 x bekeken

Sinds vanavond  op 2 tv-ontvangers  code e1.

Resetten  helpt niet.  

 

Iemand  nog tv storing  in  Arnhem.?

Internet  werkt wel.

icon

Beste antwoord door Sarah1980 8 September 2020, 17:17

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

bij mij hetzelfde !

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Sarah1980,

Welkom op de Community! Dat is natuurlijk niet zo fijn als je geen beeld hebt terwijl je lekker wilt ontspannen voor de tv. 
Wij hebben hiervoor een topic op de Community geplaatst met allerlei handige tips en trics, check het hier! Ik heb ook gecheckt of er problemen zijn in jouw regio met de tv ontvanger maar dat is niet het geval.
Ik hoor graag of de tips hebben geholpen en anders ga ik meteen op onderzoek uit! :thumbsup:

Hallo @Sarah1980,

Welkom op de Community! Dat is natuurlijk niet zo fijn als je geen beeld hebt terwijl je lekker wilt ontspannen voor de tv. 
Wij hebben hiervoor een topic op de Community geplaatst met allerlei handige tips en trics, check het hier! Ik heb ook gecheckt of er problemen zijn in jouw regio met de tv ontvanger maar dat is niet het geval.
Ik hoor graag of de tips hebben geholpen en anders ga ik meteen op onderzoek uit! :thumbsup:

Vanmorgen  werkte  het ineens  weer.  Toch  storing  geweest?

Niks bijzonders  gedaan,  behalve  ok gedrukt. Gisteravond  werkte dat niet.  De genoemde  tips heb ik gisteravond  al gedaan. 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Sarah1980,

Bedankt voor jouw update! Goed om te horen dat het is opgelost. Ik kan je niet vertellen waar dit precies door kwam! Mijn excuses voor het ongemak. 
Verder alles wel naar wens met jouw Tele2 diensten? Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of kunnen we je ergens bij helpen, geef een seintje.
De Community staat altijd voor je klaar! :innocent: