beantwoord

You Tube op TV

  • 24 August 2020
  • 4 reacties
  • 507 x bekeken

Sinds een paar weken heb ik een Toshiba 4k TV, type 49UL2A63DG. Deze is met een HDMI kabel gekoppeld aan een ZTE-modem van Tele2. Wat internet en TV-signaal betreft, heb ik geen problemen. Wat ik echter niet snap, is dat YouTube niet op de TV te krijgen is. Op de Toshiba afstandsbediening staat o.a. Youtube aangegeven, maar deze afstandsbediening werkt niet meer, sinds ik geabonneerd ben op Tele2.

Weet iemand hoe ik YouTube geïnstalleerd krijg op mijn TV. Bij Tele2 helpdesk werd ik niet geholpen. Op het gebied van elektronica ben ik een volkomen leek dus antwoorden graag in Jip-en-Janneke-taal.

Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door eric 24 August 2020, 14:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De HDMI kabel van je gaat in de decoder van Tele2. Deze decoder is direct verbonden met het Tele2 modem. 

Het modem levert internet. Om Youtube mogelijk te maken op de TV zal er internet verbinding aangesloten moeten worden. Dat kan via een aparte internet kabel of wifi.

Met Jip en Janneke plaatje

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @pietersake,
Welkom op de Community! Wat een mooie televisie heb je. 
Ik sluit me helemaal aan bij de uitleg van @eric! Laat je ons weten of het werkt?
De Community staat altijd voor je klaar! :innocent:

Ik heb bijna 3 weken geprobeerd You Tube op mijn TV te krijgen. Diverse keren Tele2 gebeld, gechat, maar ik werd van het kastje naar de muur gestuurd door de helpdesk. Ten einde raad het forum geprobeerd, en binnen een dag had ik de oplossing van Eric. Een simpel kabeltje heeft de oplossing gebracht. Dank je wel Eric uit de grond van mijn hart, dank je. Maar de helpdesk van Tele2 moet zich diep schamen, dat ze op een zo simpele vraag niet een antwoord heeft kunnen geven.

Nogmaals HEEL HEEL hartelijk dank Eric

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @pietersake ,

Een plaatje spreekt vaak veel meer dan woorden. Fijn dat dit forum je verder heeft kunnen brengen. En uiteraard heel veel plezier met je smart TV. Er zijn vast nog meer apps die nu werken op je tv.