De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Hoi, Sinds woensdagochtend heb ik geen internet. Ik heb woensdagmiddag en donderdagmiddag gebeld met Tele2 en een afspraak gepland voor vanavond. Net is er een monteur van KPN geweest, die heeft alles gecheckt. Maar kon mij niet helpen. Volgens hem is de modem stuk. Hoe kan ik z.s.m. aan een nieuwe modem komen, kan ik mijn oude inwisselen bij Tele2 winkel?
Vraagje. Afgelopen maand ben ik overgestapt naar een andere provider , maar mijn nieuwe contract ging in op 14 maart. Op de laatste factuur ******* is de volledige maand bedrag af geschreven ! Hoe zit dat? Ik wacht uw reactie af Louis Bailly 06 ******** (*** Verwijderd door moderator i.v.m. privacy redenen, let op dit is is een openbaar forum! ***)
Voor de zoveelste keer ligt mijn internet eruit en is mij vrijdag verteld dat ik binnen 4 uur een SMS zou krijgen van de monteurs om een afspraak te maken. Los van het feit dat ik nu inmiddels erg gefrustreerd begin te raken dat ik weer een dag moet inplannen om thuis te blijven voor de monteur, ik gewoon de volle pond moet betalen voor een verbinding die met regelmaat wegvalt heb ik ook nog niets gehoord van de monteur. Ik snap dat koningsdag er tussen valt en dat het vandaag een vrije dag is voor de Tele 2 klantenservice maar ik overweeg toch echt helaas om na 10 jaar te vertrekken. Ik vind dit niet netjes naar een trouwe klant en ik vind dat er op z'n minst een compensatie zou moeten komen voor de dagen dat je internetloos bent en ik nu dus niet mijn werk kan doen. Het zou in iedergeval ook al helpen als er niet wordt gecommuniceerd dat je wordt gesmst als jullie je niet aan jullie woord houden. Dit veroorzaakt namelijk nog meer frustratie naar een situatie die al frusterend genoeg
Goedemorgen, Ik heb interesse in het afsluiten van een internet basis abonnement (alleen internet, geen tv of telefoon). Wat voor mij zwaar meeweegt, is het type modem wat meegeleverd wordt. Kan iemand mij hier een antwoord op geven? Alvast bedankt!
Hi! My apartment has 2 rooms. The router is in the living room and in the bedroom there is a smart tv. I can't connect it to internet why the rv see the signal too low (only one line). What I can do? The apartment is only 45mq! Thanks
Beste Tele2, Ik ben nu sinds 2 weken klant van jullie. Helaas heb ik in die twee weken al vele problemen ervaren en heb ik jullie al zo”n 10 keer opgebeld. Het begon al dat ik de eerste 2 dagen geen internet en tv had. Na 2 dagen kwam er een KPN monteur en heeft dit opgelost, echter toen bleek dat het tv kastje van jullie defect was. Na even bellen kreeg ik na 2 dagen een nieuw tv kastje en alles deed het, echter dit leek te mooi om waar te zijn. Drie dagen later werd de verbinding weer verbroken en heb ik vanaf vorige week dinsdag geen internet en tv. Na 4 keer bellen bleek dit te liggen aan de KPN monteur. Ik zal nog eens 3 werkdagen moeten wachten. Ik ben normaal heel optimistisch maar ik begin nu wel geïrriteerd te raken. Mijn vragen zijn: 1. Kan ik snel verwachten dat ik internet en tv heb. 2. Kan ik ergens een klacht indienen en 3. Moet ik ook betalen voor alle dagen dat ik geen internet en tv heb?
Sinds afgelopen maandag werkt uitzending gemist niet meer. Tijdens een (gemiste) uitzending werd het signaal onderbroken. Sindsdien staan alle programma's op 1:40 speeltijd en springen die na 3 seconden op "uitzending onderbroken, probeer later opnieuw". Alle standaard oplossingen zoals stekker eruit, kabels los/vast, stroom eraf enzovoort helpen niet. Nieuwe content komt wel door, maar geen enkel programma werkt. Vermoedelijk is er weer iets mis met de decoder en moet Tele2 iets resettten. Gaarne een oplossing. NB ik kan natuurlijk ook wel via internet naar uitzending gemist kijken, daar heb je zelfs meer mogelijkheden! Maar ik kijk liever tv vanuit mijn luie stoel op een door mij gewenst moment dan naar een computer of priegelig mobielschermpje. Als dat niet meer kan, heeft een tv-aansluiting verder weinig zin.
Hoi..... Ik heb een internet verbinding van Tele2 , hier gebruik ik een modem/Router voor Type tg789bvn Nu heb ik problemen met internet verbinding , dus mijn WiFi met mobile apparaten zoals Smartfone , I-Pad ( meerdere geprobeerd ) Vraag als te blief niet of de software van deze apparaten up to date is , want deze geprobeerde apparaten zijn up to date . Computer op het zelfde WiFi heeft nergens last van . Internet informatie gezocht niets hier over kunnen vinden Op heel veel plaatsen op internet hebben mensen last met Modem/Routers in een , En willen ze deze eigenlijk helemaal niet . Waarom levert Tele2 geen WiFi Modem , minder problemen ,en dat hoeven ze maar een apparaat goed werkent te houden ( in plaats van 2 apparaten in een ) Mijn probleem is dat ik verbinding maak met als voorbeeld I-Pad een site kan aanklikken en deze wordt geladen , of een zoek opdracht , en daarna laad hij geen pagina's meer ,als ik daarna naar instellingen ga en een ander netwerk s
Bij iedereen in ons huis valt constant de WiFi verbinding weg en moeten we steeds opnieuw aanmelden. Met beide verbindingen geeft hij hetzelfde probleem. (2.4 en de 5 g) Ik heb de router al ingesteld op andere kanalen maar hij blijft dit doen. Op de laptop blijft de WiFi wel gewoon werken. We maken allemaal gebruik van een iPhone (weet niet of dit relevante info is maar je weet maar nooit. Mvg Laura
Beste Tele2-medewerker, Ik heb steeds vaker problemen met mijn internetverbinding. Moet het modem regelmatig resetten om weer een verbinding te krijgen. Momenteel is het modem op het lokale WIFI-netwerk (draadloos netwerk) onbereikbaar. Wellicht dat het modem toe is aan vervanging? Ik heb het modem (Davolink DV 2020) al van het begin in gebruik. Ik zie graag je reactie tegemoet. Mvg
Hallo. Mijn internet valt met zeer grote regelmaat uit. Dit is iets wat de laatste maand/ anderhalve maand bijna dagelijks gebeurd. Daarmee valt ook het tv signaal uit. Er brand bij geen internet signaal helemaal geen lampje. En dat komt terug soms binnen 1 minuut. Soms pas na 5 minuten. Ook brand er regelmatig een rood lampje bij mijn internet op de modem. Ik kan dan wel tv kijken maar heb geen internet. Ik heb niets veranderd aan de binneninstallatie. Kunnen jullie mij helpen wat dit eventueel kan zijn of het zelfs oplossen. Mvg Richard
Hallo Vandaag gebeld met Tele2 om een nieuw adres door te geven. De eerste medewerkster zei dat ik een nieuw abonnement aanging van 12 maanden. dat wilde ik niet zei ik en t mijn huidige abonnement uitzitten zonder een nieuwe aan te gaan. Helaas verbrak ik de verbinding per ongeluk. Opnieuw gebeld. Volgens de medewerkester kon ik mijn huidige abonnement niet mee nemen, ook niet volgens haar manager. Ik zei dat ik dat niet vond kunnen, mijn mogelijkheden wilde uitzieken en later zou terug bellen. Ik wil gewoon verhuizen met behoud van mijn huidighe abonnement. Is dat mogelijk?
Ik wil het internet aansluiten, maar de aansluitdoos mist bij de bestelling? Terwijl deze wel op de handleiding staat als onderdeel van het pakket.
Hoi! Sorry, I need help in english! So I got my modem for home internet and I got sms that I can install it. I have the type 2 plug, so when I switch on the modem, the power button remains orange and after 1 minute it twinkles red and then it just remains red all the time! DSL lights doesn’t show nothing. (Tv light twinkles green) What could be the problem and how should I fix that? Thanks for any help!
Sinds vandaag krijg ik op de tv de melding: geen internetverbinding. Kijk uw netwerk bekabeling na. Dit is gekomen doordat ik niet naar programma gemist van gisteren kon kijken en dacht ik reset alles. Ik heb wel internet en wifi. Al een paar keer uit/aan gedaan. Kabels gechecked , blijf dezelfde melding zien. Iemand een idee?
DSL lijkt geen verbinding te hebben l1 en l2 lampjes branden niet.
Hallo, Ik zit bij KPN voor mijn Internet an TV. KPN verhoogd ieder jaar mijn Internet met te smoes om te investeren in hun glasveel netwerk. Ik zit op een plaats waar geen glasvezel is en waarschijnlijk ook niet komt. Ik heb TV via digitenne. Nu is mijn vraag, als ik overstap naar Tele2 dan krijg ik TV via Internet, de snelheid van mijn Internet op een goeie dag is tussen 9Mb en 10Mb, het kan niet sneller vanwege locatie, dit lijkt me niet genoeg om stabiel TV te kunnen kijken als de rest van de familie op Internet zit. Heeft iemand ervaring met deze situatie. Cloggs1
Ik krijg het maar niet voor elkaar om in te loggen in de tv app. De inloggegevens kloppen zeker. Voor de zekerheid wachtwoord nog gewijzigd. Zowel op mijn Samsung Tab als op mijn Samsung S8 telefoon werkt het niet. Het blijft maar aangeven dat de inlog niet klopt. Iemand een idee? Een ander ding is het volgende. Gaat Tele2 het mogelijk maken de tv app buitenshuis te gebruiken? Bij Ziggo kon dat met de app wel. Kun je op vakantie tv kijken als je dat wil. Dat vind ik echt een pluspunt. Zeker met de onbeperkte data die je met tele2 mobiel hebt. De niet werkende app en het alleen thuis kunnen gebruiken is voor mij wel een reden om over te stappen.
Goedemiddag! Bij het installeren van de router en zoeken naar een toegangspunt kwam ik er achter dat de toegangspoort voor het internet zit op een vrij onhandige plek. De locatie is namelijk in de meterkast, deze zit twee verdiepingen lager dan de woning zelf. Bijkomend effect is dus dat ik geen wifi heb, dit bereikt namelijk niet de woning. Na even rondgevraagd te hebben lijkt het er op dat ik de draden heb lopen om een ISRA aansluiting te maken (zie foto 1). Foto 2 is mijn huidige toegangspoort. Klopt dit? Heb ik die al? Hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn internet aansluiting verplaatsen naar de woning?
Vandaag is mijn contract bij Tele2 afgelopen maar heb nog Steeds geen retourbox ontvangen...
Het rode lampje op mijn afstandsbediening blijft knipperen. Ik kan ook niks meer doen met mijn tv, kan niet zappen oid. Ook het stappenplan op de site werkt niet, batterijen vervangen ook niet. Hoe kan dit verder veholpen worden?
sinds ik een nieuwe modem van tele2 heb komt het regelmatig voor dat ik geen toegang heb tot meerdere websites en ps4 netwerk, na een tijdje komt het meestal wel weer goed maar wil wel weten hoe dit mogelijk is.
Hello , so i ordered Light 12 mbps internet speed on my address , and i am not sure what will i get ? just one modem ? or they will install something else ?
Hallo allemaal, Ik heb een internet + vaste telefonie abonnement. Woensdag 3 april stopte zowel telefonie als internet met werken. Ik dacht dat er misschien een storing was en heb afgewacht. De dag erna ondervond ik nog hetzelfde probleem en besloot de klantenservice te bellen. Volgens de medewerker die ik aan de lijn kreeg was er iets van onderhoud in de omgeving en zou het probleem worden opgelost. Dit gebeurde niet en heb later weer gebeld. Van afstand is mijn verbinding uitgelezen en de telefonist gaf aan dat er een monteur van de KPN moest komen, dit zou binnen 3 werkdagen gebeuren en de monteur zou telefonisch contact opnemen als hij geweest was. De monteur heeft wel de 'ticket' afgesloten maar heeft geen contact opgenomen. Ook was het probleem nog niet opgelost. Weer gebeld en er zou weer een nieuwe opdracht worden gemaakt voor een monteur. Uit eindelijk heb ik gevraagd of er geen monteur bij mij kan komen kijken en heb een afspraak ingepland via de website. De monteur zo
Bij het programmeren van op te nemen uitzendingen heb ik ingesteld dat er -naast de uitzending- 5 minuten van te voren en 10 minuten na afloop wordt opgenomen. Het blijkt dat het geregeld voorkomt dat de uitzending niet helemaal wordt opgenomen, en ik de laatste paar minuten mis. Net de clou van een film, of het laatste stuk van Wegmisbruikers.. Ik heb niet het idee dat uitzendingen uit lopen of zo, het zijn geen voetbalwedstrijden! Het moet toch mogelijk zijn om die digitale uitzendingen tot op de seconde nauwkeurig op te nemen? Wordt er niet een of ander start en stop signaaltje meegestuurd en het begin en eind van een programma? Of gebeurt het alleen bij Tele2? Of is het typisch iets dat bij telefoon aansluiting voorkomt?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.