Skip to main content
Hoi,

Sinds woensdagochtend heb ik geen internet. Ik heb woensdagmiddag en donderdagmiddag gebeld met Tele2 en een afspraak gepland voor vanavond. Net is er een monteur van KPN geweest, die heeft alles gecheckt. Maar kon mij niet helpen. Volgens hem is de modem stuk. Hoe kan ik z.s.m. aan een nieuwe modem komen, kan ik mijn oude inwisselen bij Tele2 winkel?
Nee, de klantenservice kan er 1 opsturen. Bel ze even.
Hé Jacob,



Het is helaas niet mogelijk om apparatuur waaronder een modem in te leveren of om te ruilen bij een Tele2 winkel. Via o.a. de telefonische klantenservice, zoals eric aangeeft, kan dit wel.



Als je ze nog niet gebeld hebt laat het dan even weten, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen!



Groet, Kevin
Omdat ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik het topic bij deze sluiten



Klik hier voor een nieuw topic