-
-
Durft te posten
-
1 reactie
Voor de zoveelste keer ligt mijn internet eruit en is mij vrijdag verteld dat ik binnen 4 uur een SMS zou krijgen van de monteurs om een afspraak te maken. Los van het feit dat ik nu inmiddels erg gefrustreerd begin te raken dat ik weer een dag moet inplannen om thuis te blijven voor de monteur, ik gewoon de volle pond moet betalen voor een verbinding die met regelmaat wegvalt heb ik ook nog niets gehoord van de monteur. Ik snap dat koningsdag er tussen valt en dat het vandaag een vrije dag is voor de Tele 2 klantenservice maar ik overweeg toch echt helaas om na 10 jaar te vertrekken. Ik vind dit niet netjes naar een trouwe klant en ik vind dat er op z'n minst een compensatie zou moeten komen voor de dagen dat je internetloos bent en ik nu dus niet mijn werk kan doen. Het zou in iedergeval ook al helpen als er niet wordt gecommuniceerd dat je wordt gesmst als jullie je niet aan jullie woord houden. Dit veroorzaakt namelijk nog meer frustratie naar een situatie die al frusterend genoeg is.
Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden en ik ook snel wordt benaderd door een monteur? want dit kan niet langer zo.