beantwoord

Internet doet het (weer) niet.

  • 28 April 2019
  • 3 reacties
  • 176 x bekeken

Voor de zoveelste keer ligt mijn internet eruit en is mij vrijdag verteld dat ik binnen 4 uur een SMS zou krijgen van de monteurs om een afspraak te maken. Los van het feit dat ik nu inmiddels erg gefrustreerd begin te raken dat ik weer een dag moet inplannen om thuis te blijven voor de monteur, ik gewoon de volle pond moet betalen voor een verbinding die met regelmaat wegvalt heb ik ook nog niets gehoord van de monteur. Ik snap dat koningsdag er tussen valt en dat het vandaag een vrije dag is voor de Tele 2 klantenservice maar ik overweeg toch echt helaas om na 10 jaar te vertrekken. Ik vind dit niet netjes naar een trouwe klant en ik vind dat er op z'n minst een compensatie zou moeten komen voor de dagen dat je internetloos bent en ik nu dus niet mijn werk kan doen. Het zou in iedergeval ook al helpen als er niet wordt gecommuniceerd dat je wordt gesmst als jullie je niet aan jullie woord houden. Dit veroorzaakt namelijk nog meer frustratie naar een situatie die al frusterend genoeg is.

Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden en ik ook snel wordt benaderd door een monteur? want dit kan niet langer zo.
icon

Beste antwoord door eric 28 April 2019, 10:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Zodra het een fysiek probleem betreft wordt KPN (als eigenaar van het kabel netwerk in Nederland) ingeschakeld. Die SMS gaat van hen vandaan komen om een afspraak met de monteursdesk te maken. Het blijft techniek met kabels in de grond, dat kan wel eens falen. Niet altijd hoeft de monteur bij jou binnen te zijn. Als hij het probleem in de centrale of onderweg vind komt hij dus niet bij jou langs. En inderdaad, de monteursdesk is er alleen op werkdagen.
Reputatie 3
Het is precies zoals Eric zegt. Wat ik er nog aan wil toevoegen is dat de periode van een storing gecompenseerd kan worden, de hoogte kan pas worden bepaald als de storing is verholpen. Als je het internet weer kunt gebruiken kun je hiervoor op verschillende manier contact met ons opnemen. https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
Dank voor jullie reacties, er is een monteur geweest. Mijn internet heeft het daarna 2 uur vol gehouden en ligt er nu weer uit. Ik zit nu op 5 dagen zonder internet. Ik begrijp niet wat er aan de hand is en helaas moet ik nu (weer) wachten op een monteur en wel thuis zijn om de deur open te doen.