De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Sinds begin februari loop ik al tegen dit probleem aan. Overdag is zowel de vast internet als wifi prima maar tussen 21 en 23u is het download onder de 5 Mbs (overdag 29Mbs). Het heeft mij al een paar uur gekost vanwege het bellen met Tele2. Alle standaard procedures worden doorlopen etc etc. Maakt allemaal niet uit qua verbetering. Vervolgens wordt er later door iemand anders nog een check gedaan met dezelfde vragen en uiteindelijk is er overdag een Tele 2 monteur gestuurd die niks gevonden heeft. Al bijna een maand geleden heb ik te horen gekregen dat het door een speciale afdeling wordt opgepakt(KPN?). Als ik nu met Tele2 bel krijg ik te horen dat ze ermee bezig zijn. Heb het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Zeer vervelend en langdurig dit. Het is nu 1,5 week geleden dat ik tevergeefs gebeld heb met de vraag om nieuwe informatie. Ik weet niet of het al bij de KPN is neergelegd. Eerst werd gezegd een paar werkdagen.......
Ik heb al een week problemen met de glasvezelverbinding. Meerdere keren gebeld, geholpen op afstand en daarna doet de verbinding het weer een paar uur of een dag. Nu net weer uitgevallen en de klantenservice is niet meer bereikbaar. Graag vanavond nog contact voor hulp.
zappen tv zenders heel traag de laatste tijd; ook internet werkt traag. *** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. *** Wat is de oorzaak? Heb interactieve TV ontvanger met Harddisk
tv geeft steeds aan kan niet afspelen op dit kanaal, geen helpdesk bereikbaar, dus mogen we gewoon zonder tv zitten. 10 jaar abonnee maar dit nog niet meegemaakt
Ik heb een aantal smart stopcontacten die via de app Ewe link verbonden moeten worden met je WIFI. Ik ben net overgestapt van Ziggo naar Tele 2, en bij Ziggo werkte dit feilloos. Bij Tele2 krijg ik steeds de melding dat internet offline is. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? De stekkers kunnen alleen via 2.4G worden verbonden.
Sinds het begin van de middag hebben we geen tv-signaal meer. Het lampje op het kastje brandt niet, terwijl alle kabels goed zitten en het kastje gewoon stroom krijgt. We hebben het gehele systeem gereset door de kabels eruit te halen, ook van het modem. Heeft iemand tips, wat kunnen we doen om weer tv te krijgen?
Geachte. Nieuw Philips tv gekocht, model 5803, kan alleen met de draad van de modem naar HDMI( 2) kanaal de kanalen ontvangen, maar geen Netflix, verwijder ik de draad dan is er geen tv, de kanalen worden niet gezocht en daarom ook niet opgeslagen, dit is het zelfde met de wifi deze maakt geen verbinding. Alles uitzetten reeds meerdere malen geprobeerd wel wifi op mijn computer. Ben al sinds vrijdag bezig.
Zit al enkele uren zonder internet in Utrecht, afgelopen week kwam het wek voor dat die af en toe wegviel maar kwam ook weer terug, dit x is dat niet het geval. Zijn er andere met hetzelfde probleem?
Vandaag, zondag 31 maart 2019, zijn de "uitzendingen gemist" van donderdagavond (na 17.00 uur op 28-3), vrijdag (29-3), zaterdag (30-3) en vandaag niet beschikbaar. Er is geen storing gemeld. Ik heb alles al weer gereset. Wie kan hier iets aan veranderen?
Ik heb sinds kort internet van Tele2. Ik heb de router ontvangen en ik heb internet als ik de router aansluit in de meterkast. De telefoonaansluiting in de woonkamer werkt niet. Vanuit het kastje van de KPN in de meterkast is een aansluiting mogelijk op lijn 1. Als ik de router aansluit op lijn 1 heb ik internet. Als ik de kabel aansluit op de splitter naar de woonkamer werkt het niet. Mijn vraag is of de '''splitter'' in de meterkast wel goed is aangesloten. Klopt de bedrading?
Ik kreeg gisteren een SMS en email dat mijn internet verbinding actief zou zijn, maar na deze aangesloten te hebben op het ISRA punt (zie bijlagen) kon ik nog steeds geen verbinding maken. Ik heb ook het wand contact punt in de huiskamer geprobeerd met hetzelfde resultaat. Volgens de status pagina van de router 192.168.1.1 is de reden dat ik geen verbinding krijg dat er geen carrier is maar dit staat er ook als er geen kabel is aangesloten.
Uitzending gemist later dan donderdag 28 maart is niet beschikbaar. Heb alles (router en decoder) al compleet herstart (ook door de stroom er af te halen).
Dat dit nog kan! Ons abbonnement op tv, internet en vaste telephonie zou op 1 mei eindigen. Eind maart ontvangen wij een brief met de mededeling dat het moden al teruggestuurd had moet zijn, dus wij maar even bellen. Alles nagekeken en inderdaad, dat klopte niet. Waarom wij niet op de mail gereageerd hebben? Hebben we niet gehad. Maar alles zou goed komen. Vandaag afgesoten. Zouden we gisteren eennmail over hebben gehad, niet dus. Kan dit teruggedraaid worden? Nee, helaas is dat niet mogelijk. Pech gehad, kan gebeuren. Volgens de klantenservice. Na bellen met verschillende mensen bij de klantendervice krijg ik de volgende reacties. 1. U wordt teruggebeld door een supervisor, vandaag nog. Eind van de dag zelf weer gebeld en: 2. U kunt helemaal niet teruggebeld worden?! Dat doen we nooit. U kunt wel met het hoofdkantoor bellen via hetzelfde nummer, dan optie 2 en daarna optie 1: 3. Nee hoor, u bent bij de klantenservice, u kunt het hoofdkantoor niet bereiken.... Toch het gestr
Geen internet dsl lamp brand niet div keren gereset. Pas verhuisd eerste 2 dagen werkte internet goed. Lamp van internet brand ook niet. 30 sec gereset
Sinds afgelopen Juli wederom klant geworden van Tele2 omdat wij eigenlijk steeds zeer tevreden waren over jullie service en jullie zelfs aanprezen. Helaas is daar de afgelopen maanden een ommekeer in gekomen. Eerste maanden geen problemen met internet (tv heeft tevens ook wat issues met pauzeren). Laatste 2 maanden daarintegen wordt ik gillend gek van het internet. Overdag en begin van de avond geen problemen maar na 22.00 begint het wat te haperen en rond 00.00 is het einde zoek. ELKE avond is het raak de internetverbinding verslechterd immens waardoor mijn computer niet eens meer in staat is een speedtest uit te voeren... Ik heb al vanalles bekeken het kastje, eco mode( wat ik toevallig eerder hier tegen kwam) en andere instellingen van het modem maar ik kom er niet uit en het frustreert mij enorm. HELP MIJ!
Afgelopen week hebben wij de aansluitset van Tele 2 ontvangen. We zijn verhuisd en hadden hiervoor exact dezelfde spullen. De wifi en het internet werkt allemaal perfect en de zenders op de televisie doen het ook goed. Zodra we Netflix of Videoland willen kijken op onze Sony TV of eigenlijk gewoon internet op de TV willen gebruiken krijgen we de volgende melding: Draadloos apparaat op tv: gevonden Lokale toegang: Mislukt Internettoegang: Mislukt Meerdere malen het internet op de tv opnieuw geprobeerd en alles gereset maar helaas helpt niets. Heeft iemand hier een ervaring mee?
Sinds gisteren is mijn NAT van open naar strict gegaan. Ik heb alles zorgvuldig nagegaan via MediaAcces en alles klopt.... Alle poorten geopend manueel instructies gevolgd van tele2 maar niks helpt. Voorheen stond gewoon het UPnP aan en dat was volgdoende. Kan iemand mij vertellen waar het mis gaat?
Ik hen geen internetverbinding. Resetten heeft niet geholpen. Op de modem knippert het statuslampje, dsl brandt en line niet. Wat is er aan de hand en hoe op te lossen?
Sinds afgelopen weekend woon in mijn nieuwe woning, hier was al een tv-aansluiting voor interactieve tv besteld. Echter is de afstand tussen het modem en de tv-ontvanger dusdanig groot dat de bijgeleverde internetkabel deze afstand niet goed kan overbruggen. Verder betreft het een huurwoning, dus door de muren boren om de kabel weg te werken is ook niet bepaald een optie. Via internet had ik al gevonden dat er bijvoorbeeld een verbindingset aangeschaft kan worden om de noodzaak voor een kabel tussen het modem en de ontvanger weg te halen. Nu vraag ik mij nog af of een dergelijke verbindingsset daadwerkelijk een oplossing zal vormen, of wat er anders mogelijk zou kunnen zijn om de tv goed aan te sluiten.
14 december zegde ik mijn abonnement op. Een uurtje later werd ik gebeld en alles leek goed geregeld. De aardige man aan de lijn gaf aan dat het abonnement per 14/1 zou stoppen. Wat goed uitkwam, want de 18e verhuisen we. Er kwam nog een factuur. vroeg wat dat was, ging over afgelopen periode. Dat klopt niet, want het ging ook om de periode daarna. Abonnement bleek niet opgezegd, nogmaals gedaan. Nog zeker vier keer contact gehad met tele2. Twee weken geleden sprak ik weer iemand. Die zegt: Probleem is dat we uw geboortedatum niet in het systeem hebben. Daarom kunnen we niet checken of uw geboortedatum klopt en daarom kunt u niet opzeggen (????? HUH ????) Vervolgens kreeg ik een mail van klantenservice@tele2.nl dat ik moest betalen, omdat ik anders zou worden afgesloten (als dat zou kunnen!, graag!). Lange mail gestuurd, maar kennelijk is de mail niet wat je vermoed, want klanteservice@tele2.nl gaf per kerende post weer dat ze mijn uitgebreide mail toch niet gingen lezen.
hallo ik zit sinds 3 weken bij tele2 internet. sinds het begin valt het internet een paar keer per dag weg voor een paar minuten. het internet lampje gaat dan even uit. na ongeveer 2/3 minuten gaat hij weer aan. het lijkt erger te worden en het is best wel irritant. wat kan hier aan gedaan worden? ik heb de tips bij de klantenservice pagina al gevolgd maar die hebben niks geholpen.
Sinds gisteren avond doet mijn wifi het niet meer. Ik ben wel verbonden maar ik kan niet op internet. Het lampje vab de Wi-Fi knippert. Heb alles al uitgetrokken maar niets helpt...
Ik heb in mijn router " MediaAccess " een port open gezet om met vrienden een game server te starten. Alleen niemand kan joinen en als ik de port status check via " https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ " dan staat er bij dat de port nog altijd op closed staat. Maar als ik kijk in mijn router staat hij duidelijk in de lijst, Ook heb ik bij mijn firewall de porten TCP en UDP " 27015, 27016, 27017, 27018 " toegevoegt. maar nog blijft de status op closed, en kan niemand de game server joinen.
Goed dag, Ik heb problemen met het installeren van mijn tv ontvanger. Het internet is reeds geïnstalleerd en werkt perfect maar de tv ontvanger lukt niet. Alle kabels zijn aangesloten volgens de beschrijving en de tv staat aan op het juiste kanaal. als ik de stroomkabel van de tv ontvanger insteek krijg ik kort het Tele2 logo in beeld waarna direct de melding: 'Geen netwerkverbinding. Kijk uw netwerkt bekabeling na.' tevens brandt het IR/PWR lampje blauw en kan ik de tv ontvanger niet op standby zetten. Graag hoor ik van u, Wouter Hoeben
waarom lopen de zenders continue vast, is al weken gaande nu....wanneer wordt dit opgelost?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.