beantwoord

Geen uitzending gemist

  • 31 March 2019
  • 8 reacties
  • 741 x bekeken

Vandaag, zondag 31 maart 2019, zijn de "uitzendingen gemist" van donderdagavond (na 17.00 uur op 28-3), vrijdag (29-3), zaterdag (30-3) en vandaag niet beschikbaar.
Er is geen storing gemeld.
Ik heb alles al weer gereset.
Wie kan hier iets aan veranderen?
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 1 April 2019, 10:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Ook alles al gereset en opnieuw opgestart maar het heeft niet geholpen.
Hier hetzelfde probleem...
ook gereset maar zonder resultaat.
Hier hetzelfde probleem en mijn contact met de klantenservice...


Thijs zegt:Hi! Je chat nu met Thijs, welkom op de Tele2 chat, wat kan ik voor je doen?:D
Jij zegt:ik kan geen uitzending gemist kijken
Jij zegt:als enkele dagen laadt mijn decoder geen nieuwe programma's
Thijs zegt:Goeiemiddag! Ja daar hebben we al veel meldingen van gehad... erg vervelend, er wordt hier momenteel aan gewerkt.
Thijs zegt:Uitzending gemist is echter een programma dat hierzelf met deze bezig is op te lossen
Jij zegt:ok. enig idee hoe lang dat gaat duren? dagen, weken?
Thijs zegt:Ik kan daar momenteel nu niks voor je in betekenen :9
Thijs zegt::(
Thijs zegt:Ook daar heb ik geen idee van. Ik raad je in ieder geval aan om het gewoon te blijven proberen :)
Thijs zegt:Hij zal het uitendelijk wel weer gaan doen
Jij zegt:dat proberen heeft geen succes. heb het apparaat al enige malen gereset. zonder succes overigens
Jij zegt:dit speelt al sinds woensdag vorige week
Thijs zegt:Hoop dat het snel verholpen is, ik kan daar nu helaas niets aan doen..
Jij zegt:nou ja, daar hebben we niks aan
Jij zegt:vind het slechte service
Thijs zegt:Begrijp ik. Er zijn al signaleringen over gemaakt, dus het probleem is bij ons helder en er wordt aan gewerkt
Jij zegt:wat betekent dat er wordt aan gewerkt? als dit weken gaat duren kijk ik liever uit naar een andere provider.
Jij zegt:ik begrijp ook wel dat er op dit moment niemand aan werkt en misschien morgen ermee begint. Maar hoe lang duurt het dan? Als jullie al zoveel meldingen hebben gekregen moet je er toch al mee bezig zijn?
Thijs zegt:Ik kan helaas niet in de toekomst kijken...
Bedankt voor jullie reacties. Dan stop ik nu met resetten en wacht maar weer af .... zoals zo vaak bij Tele2.
Reputatie 3
Badge +5
We hebben te maken met een storing. Houd dit topic in de gaten.

Groeten Anton
We hebben te maken met een storing. Houd dit topic in de gaten.

Groeten Anton


Enig idee hoe lang het gaat duren?
De dagen vrijdag, zaterdag staan weer op het overzicht, maar er is geen "content".
Jullie kunnen nog zoveel nieuwe dingen aanbieden, lever eerst maar eens waar ik voor betaald heb.
Begin van het jaar al enkele weken geen vaste telefoon en nu dit weer.
Storing??
Het lijkt me tijd voor een compensatie!!
Kom op Tele2, doe er iets aan.
Reputatie 3
Badge +5
Aangezien dit probleem is opgelost en er geen nieuwe meldingen komen heb ik dit topic gesloten. Mochten er toch nog problemen zijn dan kan er een nieuw topic worden geopend.

Groeten Anton