beantwoord

Te vroeg afgesloten

  • 5 April 2019
  • 2 reacties
  • 238 x bekeken

Dat dit nog kan!

Ons abbonnement op tv, internet en vaste telephonie zou op 1 mei eindigen. Eind maart ontvangen wij een brief met de mededeling dat het moden al teruggestuurd had moet zijn, dus wij maar even bellen. Alles nagekeken en inderdaad, dat klopte niet. Waarom wij niet op de mail gereageerd hebben? Hebben we niet gehad.
Maar alles zou goed komen.
Vandaag afgesoten. Zouden we gisteren eennmail over hebben gehad, niet dus.
Kan dit teruggedraaid worden? Nee, helaas is dat niet mogelijk. Pech gehad, kan gebeuren. Volgens de klantenservice.
Na bellen met verschillende mensen bij de klantendervice krijg ik de volgende reacties.
1. U wordt teruggebeld door een supervisor, vandaag nog. Eind van de dag zelf weer gebeld en:
2. U kunt helemaal niet teruggebeld worden?! Dat doen we nooit. U kunt wel met het hoofdkantoor bellen via hetzelfde nummer, dan optie 2 en daarna optie 1:
3. Nee hoor, u bent bij de klantenservice, u kunt het hoofdkantoor niet bereiken....
Toch het gestrek aangegaan waaruit blijkt dat alleen de klantenservice bereikt kan worden. Deze kan niet doorverbinden, wat zij (mogen) aanbieden is het...
Euh, jullie hebben 2 keer een fout gemaakt, geven mij meerdere keren verkeerde info en ik ben mijn laatste maand internet en tv kwijt?
Ja meneer, onze excuses.

Dit zijn malafide praktijken!
Als ik zoiets bij een klant zou proberen zou diegene mij voor gek verklaren!
Moet ik nu werken met internet via 4G via hotspot?

Dat iemand een fout maakt kan, twee keer dezelfde is al discutabel, maar los het dan ook op en stuur mensen zonder kluit het riet in
icon

Beste antwoord door eric 6 April 2019, 18:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als de lijn eenmaal is afgebroken door KPN kan alleen een nieuwe aanvraag weer voor herstel zorgen. Dat kost vaak 1-2 weken... dus je nieuwe provider vragen sneller te leveren is handiger.
Reputatie 3
Badge +5
Ik heb gehoord dat je al op meerdere manieren hier contact met ons over opzoekt. Morgen word je hier even over gebeld. Ze hebben vandaag ook geprobeerd te bellen, maar hebben je niet te pakken gekregen. Houd je telefoon morgen in de gaten.

Groeten Anton