Skip to main content
beantwoord

Probleem bij portforwarding.

  • 23 maart 2019
  • 2 reacties
  • 299 x bekeken

TwanMucznik
Ik heb in mijn router " MediaAccess " een port open gezet om met vrienden een game server te starten. Alleen niemand kan joinen en als ik de port status check via " https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ " dan staat er bij dat de port nog altijd op closed staat. Maar als ik kijk in mijn router staat hij duidelijk in de lijst, Ook heb ik bij mijn firewall de porten TCP en UDP " 27015, 27016, 27017, 27018 " toegevoegt. maar nog blijft de status op closed, en kan niemand de game server joinen.

Beste antwoord door Anton van Tele2

Heb je misschien hier iets aan?

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 25 maart 2019
Heb je misschien hier iets aan?

Groeten Anton

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Is dit inmiddels opgelost?

Groeten Anton