beantwoord

Interactieve televisie

  • 2 April 2019
  • 4 reacties
  • 178 x bekeken

Sinds afgelopen weekend woon in mijn nieuwe woning, hier was al een tv-aansluiting voor interactieve tv besteld. Echter is de afstand tussen het modem en de tv-ontvanger dusdanig groot dat de bijgeleverde internetkabel deze afstand niet goed kan overbruggen. Verder betreft het een huurwoning, dus door de muren boren om de kabel weg te werken is ook niet bepaald een optie.

Via internet had ik al gevonden dat er bijvoorbeeld een verbindingset aangeschaft kan worden om de noodzaak voor een kabel tussen het modem en de ontvanger weg te halen. Nu vraag ik mij nog af of een dergelijke verbindingsset daadwerkelijk een oplossing zal vormen, of wat er anders mogelijk zou kunnen zijn om de tv goed aan te sluiten.
icon

Beste antwoord door eric 2 April 2019, 18:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Zo'n powerplug set kan goed werken. Het hangt wel af van het elektrische netwerk bij jou thuis. Met name, zitten de ontvanger en zender op dezelfde groep. Je hebt veel soorten en maten. Meestal geldt hoe duurder hoe beter de verbinding.
Voor zover ik weet niet, maakt dat heel veel uit?
Reputatie 7
Badge +12
Bestel een set online, probeer het uit. Indien het niet goed werkt kun je deze terugsturen en een ethernet verlengkabel kopen.
Reputatie 5
Je kunt ze ook bij ons bestellen, voor meer informatie zie: https://www.tele2.nl/thuis/tv-abonnement/verbindingsset/

Groet, Kevin