Sinds begin februari loop ik al tegen dit probleem aan.
Overdag is zowel de vast internet als wifi prima maar tussen 21 en 23u is het download onder de 5 Mbs (overdag 29Mbs).
Het heeft mij al een paar uur gekost vanwege het bellen met Tele2. Alle standaard procedures worden doorlopen etc etc. Maakt allemaal niet uit qua verbetering. Vervolgens wordt er later door iemand anders nog een check gedaan met dezelfde vragen en uiteindelijk is er overdag een Tele 2 monteur gestuurd die niks gevonden heeft.
Al bijna een maand geleden heb ik te horen gekregen dat het door een speciale afdeling wordt opgepakt(KPN?). Als ik nu met Tele2 bel krijg ik te horen dat ze ermee bezig zijn. Heb het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Zeer vervelend en langdurig dit. Het is nu 1,5 week geleden dat ik tevergeefs gebeld heb met de vraag om nieuwe informatie. Ik weet niet of het al bij de KPN is neergelegd. Eerst werd gezegd een paar werkdagen.......
beantwoord
Traag internet 's avonds tussen 21u en 23u
Beste antwoord door Anton van Tele2
Bedankt Feitze voor je privébericht en de gegevens. Ik heb even gelijk even gebeld met de 'TCS' afdeling. Ik heb te horen gekregen dat ze op dit moment nog steeds bezig zijn met het onderzoek. Er zitten namelijk nog wat haken en ogen aan en dit kan niet zomaar opgelost worden. Ik hoop natuurlijk dat er snel een update komt en een oplossing. Zij hebben mij verteld dat ze niet zomaar kunnen schakelen in de wijkcentrale. Ik ga dit in ieder geval voor je in de gaten houden en mocht ik een update binnen krijgen dan houd ik je op de hoogte.
Groeten Anton
Bekijk origineel berichtGroeten Anton
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.