Skip to main content
Sinds gisteren avond doet mijn wifi het niet meer. Ik ben wel verbonden maar ik kan niet op internet. Het lampje vab de Wi-Fi knippert. Heb alles al uitgetrokken maar niets helpt...
Heb je wel internet als je een kabel gebruikt?
Nee
Dan kan je het beste even de klantenservice bellen 020 75 44444, zij kunnen de lijn doormeten.
Oke bedankt
Laat maar even weten of het is gelukt met de klantenservice.



Groeten Anton
Is dit een gratis nummer?
Is dit een gratis nummer?

Nee, dat is een normaal abonneenummer waar je de standaard telefoonkosten voor betaalt (of uit de bundel)
Nee. Dat is geen gratis nummer. Heb je ook een mobiel abonnement bij ons? Dan kun je 1200 bellen. Ik kan anders ook wel vanuit hier even naar de verbinding kijken. Zou je in een privébericht mij je volledige naam, volledige adres (straatnaam +huisnummer, postcode en woonplaats) en ter verificatie je geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN nummer kunnen doorsturen? Alvast bedankt daarvoor.



Groeten Anton
Klacht opgelost via privébericht.



Topic zal nog enige tijd open blijven voor als er nog meer vragen zijn
Aangezien het is opgelost en wegens inactiviteit heb ik het topic gesloten.