14 december zegde ik mijn abonnement op. Een uurtje later werd ik gebeld en alles leek goed geregeld. De aardige man aan de lijn gaf aan dat het abonnement per 14/1 zou stoppen. Wat goed uitkwam, want de 18e verhuisen we.
Er kwam nog een factuur. vroeg wat dat was, ging over afgelopen periode. Dat klopt niet, want het ging ook om de periode daarna. Abonnement bleek niet opgezegd, nogmaals gedaan.
Nog zeker vier keer contact gehad met tele2.
Twee weken geleden sprak ik weer iemand. Die zegt: Probleem is dat we uw geboortedatum niet in het systeem hebben. Daarom kunnen we niet checken of uw geboortedatum klopt en daarom kunt u niet opzeggen (????? HUH ????)
Vervolgens kreeg ik een mail van klantenservice@tele2.nl dat ik moest betalen, omdat ik anders zou worden afgesloten (als dat zou kunnen!, graag!). Lange mail gestuurd, maar kennelijk is de mail niet wat je vermoed, want klanteservice@tele2.nl gaf per kerende post weer dat ze mijn uitgebreide mail toch niet gingen lezen.
Toen maar een brief gestuurd. 8 maart.
Vandaag weer een aanmaning, per SMS, dat er rekeningen openstaan.
Hoe zeg ik hier een abonnement op? Bellen werkt niet, mailen wordt afgestraft, terug SMS-en werkt niet, chatten brengt me ook niet verder en een brief heeft na twee weken ook nog geen effect.
HELP!
beantwoord
Hoe zeg je je abonnement op?
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Probleem besproken en opgelost via privéberichten. Ik zal het topic nog even open laten staan voor het geval er nog vragen komen.
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.