Ik hen geen internetverbinding. Resetten heeft niet geholpen. Op de modem knippert het statuslampje, dsl brandt en line niet. Wat is er aan de hand en hoe op te lossen?
Bladzijde 1 / 1
Hé Indoos,
Ik begrijp dat je last had van de algemene storing in Den Haag welke nu opgelost is. Hopelijk kun je bevestigen dat alles weer goed werkt?
Groet, Kevin
Ik begrijp dat je last had van de algemene storing in Den Haag welke nu opgelost is. Hopelijk kun je bevestigen dat alles weer goed werkt?
Groet, Kevin
Alles werkt weer goed!
Fijn! bedankt voor je berichtje en een fijne dag verder!
Ik heb ook geen internet sind vanochtend heb van alles geprobeerd
Hé gulluP,
Vervelend dat je ook niet meer kan internetten. Omdat je nu in het topic van Indoos een bericht hebt geplaatst en het erg onoverzichtelijk zal worden als Indoos nog verdere vragen heeft wil ik je verzoeken om een eigen topic aan te maken via deze link.
Ik of een van mijn collega's zal je dan zo snel mogelijk verder proberen te helpen maar dit zal waarschijnlijk pas morgen worden. Als je vanavond nog geholpen wil worden aan een oplossing dan kun je het beste contact op nemen met de klantenservice op nummer 020-7544444 (lokaal tarief) Je kunt ze tot 20:00 's avonds bereiken.
Fijne avond verder!
Vervelend dat je ook niet meer kan internetten. Omdat je nu in het topic van Indoos een bericht hebt geplaatst en het erg onoverzichtelijk zal worden als Indoos nog verdere vragen heeft wil ik je verzoeken om een eigen topic aan te maken via deze link.
Ik of een van mijn collega's zal je dan zo snel mogelijk verder proberen te helpen maar dit zal waarschijnlijk pas morgen worden. Als je vanavond nog geholpen wil worden aan een oplossing dan kun je het beste contact op nemen met de klantenservice op nummer 020-7544444 (lokaal tarief) Je kunt ze tot 20:00 's avonds bereiken.
Fijne avond verder!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.