beantwoord

Geen uitzending gemist

  • 31 March 2019
  • 17 reacties
  • 727 x bekeken

Uitzending gemist later dan donderdag 28 maart is niet beschikbaar. Heb alles (router en decoder) al compleet herstart (ook door de stroom er af te halen).
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 1 April 2019, 10:20

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Uitzending gemist later dan donderdag 28 maart is niet beschikbaar. Heb alles (router en decoder) al compleet herstart (ook door de stroom er af te halen).
Ik heb vandaag, zondag 31 maart, precies hetzelfde.
Weet ook geen oplossing.
Hier hetzelfde probleem. Ligt gezien de reacties dus niet bij de eindgebruikers.
Nee, maar wat nu? Heb het net nog een keer geprobeerd, maar zonder succes. Tot en met donderdag....daarna valt alles stil. Kan ook geen nieuws meer kijken op andere tijden...…
Hier ook geen Uitzending Gemist....
Heb hetzelfde probleem. Tot 28 maart 17.00 uur staan er programma's daarna niet meer.

Contact gezocht met klantenservice, maar die wijzen de klacht af. De reactie? Moest maar blijven proberen. We zijn ermee bezig. Wanneer klaar? We kunnen niet in de toekomst kijken. Heel vervelend voor u, maar het is niet onze fout. etc. etc.

Heb de chat opgeslagen en opgestuurd naar Kassa en Radar.

Kan me voorstellen dat er iets mis gaat, maar zo'n reactie verwacht je niet. Op de vraag: wanneer denkt u het te hebben verholpen is het antwoord: we kunnen niet in de toekomst kijken!!

Heb zowel modem als decoder meermalen gereset, helpt allemaal niet. Misschien dat overstappen sneller helpt.
Heb precies hetzelfde. Vanaf donderdag geen gemist.
Trouwens, pauzeren werkt 9 van de 10 keer ook niet (alleen een tijdje nadat ik de stroom eraf heb gehaald.)
Hier ook hetzelfde helaas...
En is ook niet de eerste keer. Super jammer!
Heb hetzelfde probleem. Tot 28 maart 17.00 uur staan er programma's daarna niet meer.

Contact gezocht met klantenservice, maar die wijzen de klacht af. De reactie? Moest maar blijven proberen. We zijn ermee bezig. Wanneer klaar? We kunnen niet in de toekomst kijken. Heel vervelend voor u, maar het is niet onze fout. etc. etc.

Heb de chat opgeslagen en opgestuurd naar Kassa en Radar.

Kan me voorstellen dat er iets mis gaat, maar zo'n reactie verwacht je niet. Op de vraag: wanneer denkt u het te hebben verholpen is het antwoord: we kunnen niet in de toekomst kijken!!

Heb zowel modem als decoder meermalen gereset, helpt allemaal niet. Misschien dat overstappen sneller helpt.
Prima om dat op te sturen naar Kassa en Radar. Dat is toch geen antwoord??? Of het een fout is van Tele2 kan ik van hieruit niet beoordelen, maar het afwijzen van de klacht én het onbeschofte antwoord geven weinig hoop verder. Ik wilde morgen gaan bellen, maar lijkt me weinig zinvol dan. Zeer irritant, want je betaalt er wél voor!! 😠
Reputatie 3
Badge +5
We hebben op dit moment te maken met een algemene storing. We zijn druk bezig om het op te lossen. Excuses voor het ongemak. Zodra ik meer informatie heb zal ik het doorgeven.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Houd dit topic in de gaten voor updates.
Houd dit topic in de gaten voor updates.

In dat topic staat dat vandaag alles weer beschikbaar zou moeten zijn. Helaas is dit niet het geval. Bij vrijdag en zaterdag staat nog steeds "Geen content beschikbaar".
En nog steeds is de content van vrijdag en zaterdag niet beschikbaar.
Reputatie 3
Badge +5
En nog steeds is de content van vrijdag en zaterdag niet beschikbaar.
Het probleem zou opgelost moeten zijn. Kun je de decoder eens resetten?

Hebben meer mensen hier last van? Ik zou graag wat voorbeelden willen verzamelen.

Groeten Anton
En nog steeds is de content van vrijdag en zaterdag niet beschikbaar.
Het probleem zou opgelost moeten zijn. Kun je de decoder eens resetten?

Hebben meer mensen hier last van? Ik zou graag wat voorbeelden willen verzamelen.

Groeten Anton

Al twee keer gedaan, geen oplossing
Reputatie 3
Badge +5
Aangezien deze algemene storing is opgelost ga ik dit topic sluiten. Mochten er toch nog problemen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Groeten Anton