Er kwam nog een factuur. vroeg wat dat was, ging over afgelopen periode. Dat klopt niet, want het ging ook om de periode daarna. Abonnement bleek niet opgezegd, nogmaals gedaan.
Nog zeker vier keer contact gehad met tele2.
Twee weken geleden sprak ik weer iemand. Die zegt: Probleem is dat we uw geboortedatum niet in het systeem hebben. Daarom kunnen we niet checken of uw geboortedatum klopt en daarom kunt u niet opzeggen (????? HUH ????)
Vervolgens kreeg ik een mail van klantenservice@tele2.nl dat ik moest betalen, omdat ik anders zou worden afgesloten (als dat zou kunnen!, graag!). Lange mail gestuurd, maar kennelijk is de mail niet wat je vermoed, want klanteservice@tele2.nl gaf per kerende post weer dat ze mijn uitgebreide mail toch niet gingen lezen.
Toen maar een brief gestuurd. 8 maart.
Vandaag weer een aanmaning, per SMS, dat er rekeningen openstaan.
Hoe zeg ik hier een abonnement op? Bellen werkt niet, mailen wordt afgestraft, terug SMS-en werkt niet, chatten brengt me ook niet verder en een brief heeft na twee weken ook nog geen effect.
HELP!
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Bekijk origineel bericht