Beste Tele2-medewerker,
Ik heb steeds vaker problemen met mijn internetverbinding. Moet het modem regelmatig resetten om weer een verbinding te krijgen.
Momenteel is het modem op het lokale WIFI-netwerk (draadloos netwerk) onbereikbaar.
Wellicht dat het modem toe is aan vervanging?
Ik heb het modem (Davolink DV 2020) al van het begin in gebruik.
Ik zie graag je reactie tegemoet.
Mvg
beantwoord
Modem DV-2020 onbereikbaar
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Bedankt voor je privébericht Donna, je nieuw modem is onderweg en deze ontvang je morgen of woensdag!
Laat je weten of het wel of niet gelukt is?
Groet, Kevin
Bekijk origineel berichtLaat je weten of het wel of niet gelukt is?
Groet, Kevin
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.