Skip to main content
beantwoord

Aansluitdoos mist

  • 22 april 2019
  • 7 reacties
  • 477 x bekeken

Ik wil het internet aansluiten, maar de aansluitdoos mist bij de bestelling? Terwijl deze wel op de handleiding staat als onderdeel van het pakket.

Beste antwoord door WhTurner

Volgens mij wordt de aansluitdoos niet meer standaard meegestuurd omdat de aansluiting waarvoor die nodig is niet zo veel meer voorkomt.
De handleiding zou daarvoor moeten worden aangepast (NB Tele2)
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5503 reacties
  • 22 april 2019
Bel morgen de klantenservice 020 75 44444

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 22 april 2019
Bedankt voor de snelle reactie, maar helaas helpt het me nu niet gelijk. Ik vraag me af waarom de aansluitdoos wel in de handleiding staat als onderdeel, maar niet geleverd wordt? Dit levert nogal wat frustratie op.

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5503 reacties
  • Antwoord
  • 22 april 2019
Volgens mij wordt de aansluitdoos niet meer standaard meegestuurd omdat de aansluiting waarvoor die nodig is niet zo veel meer voorkomt.
De handleiding zou daarvoor moeten worden aangepast (NB Tele2)

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 23 april 2019
Dat klinkt logisch. Ik bel vandaag de klantenservice.

Het klopt dat deze niet meer standaard wordt meegestuurd. Heb je al de klantenservice gebeld? Indien niet kan ik ook een aansluitdoos sturen.

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 23 april 2019
Ik heb vanochtend de klantenservice gebeld. Toch bedankt.

Fijn te horen dat het geregeld is. Omdat het probleem is opgelost zal ik deze topic nu gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper