beantwoord

Geen internet

  • 28 March 2019
  • 7 reacties
  • 554 x bekeken

DSL lijkt geen verbinding te hebben l1 en l2 lampjes branden niet.
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 28 March 2019, 12:05

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +5
DSL lijkt geen verbinding te hebben l1 en l2 lampjes branden niet.
Wanneer beide lampjes niet branden dan lijkt het erop dat er geen signaal binnen komt op het modem. Heb je al eens gekeken of alle kabels goed zijn aangesloten. Zit de telefoonkabel in de grijze DSL poort van je modem? Heb je het modem al eens een keer gereset?

Groeten Anton
Hoi Anton,

Ik heb de kabels gecontroleerd, modem gereset (fabrieksinstellingen), stekker er ruime tijd uitgehaald en opnieuw ingeplugd. Helaas heeft dat niet mogen baten.
Reputatie 3
Badge +5
Deze aansluiting ziet er goed uit. Ik ga de verbinding vanuit hier voor je nakijken.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor je gegevens. Ik heb alles even nagekeken en ik zie dat er inderdaad geen signaal binnenkomt. Ook naar aanleiding van een lijnmeting lijkt er geen signaal aan te komen. Ik heb daarom bericht doorgestuurd naar de netwerkbeheerder (KPN). Er moet even een monteur naar de centrale toe. Het kan zijn dat de monteur ook bij je thuis een meting moet doen. Je krijgt dan een SMS met een link. Via de link kun je dan een afspraak maken met de KPN monteur. Ik heb in het privébericht het nummer van onze monteursafdeling gegeven. Wanneer je vragen hebt kun je met hen contact opnemen.

Groeten Anton
Super, bedankt voor de ondersteuning en uitleg zover Anton.
Reputatie 3
Badge +5
Is alles gelukt met de monteur en werkt alles weer naar behoren?

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Aangezien ik nog geen reactie van je heb ontvangen ga ik ervan uit dat alles weer naar behoren werkt. Mocht je toch nog problemen ervaren dan kun je een nieuw topic starten.

Groeten Anton