beantwoord

Uitzending gemist werkt niet meer

  • 24 April 2019
  • 4 reacties
  • 2342 x bekeken

Sinds afgelopen maandag werkt uitzending gemist niet meer. Tijdens een (gemiste) uitzending werd het signaal onderbroken. Sindsdien staan alle programma's op 1:40 speeltijd en springen die na 3 seconden op "uitzending onderbroken, probeer later opnieuw".
Alle standaard oplossingen zoals stekker eruit, kabels los/vast, stroom eraf enzovoort helpen niet.
Nieuwe content komt wel door, maar geen enkel programma werkt.
Vermoedelijk is er weer iets mis met de decoder en moet Tele2 iets resettten.

Gaarne een oplossing.
NB ik kan natuurlijk ook wel via internet naar uitzending gemist kijken, daar heb je zelfs meer mogelijkheden!
Maar ik kijk liever tv vanuit mijn luie stoel op een door mij gewenst moment dan naar een computer of priegelig mobielschermpje.
Als dat niet meer kan, heeft een tv-aansluiting verder weinig zin.
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 25 April 2019, 14:41

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3

Hoi Ronald,

Wij ontvangen meer signalen over problemen met uitzending gemist. Ook in onze test opstelling zijn meerdere programma's niet terug te kijken echter hebben wij dit probleem niet met elk programma. Om goed onderzoek te kunnen doen naar de oorzaak en het kunnen bieden van een oplossing ontvangen wij graag meer gegevens van je. Kun je je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht doorsturen? Privébericht naar Michiel

Groetjes Michiel

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel:

 

Hoi Ronald,

Wij ontvangen meer signalen over problemen met uitzending gemist. Ook in onze test opstelling zijn meerdere programma's niet terug te kijken echter hebben wij dit probleem niet met elk programma. Om goed onderzoek te kunnen doen naar de oorzaak en het kunnen bieden van een oplossing ontvangen wij graag meer gegevens van je. Kun je je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht doorsturen? Privébericht naar Michiel

Groetjes Michiel
Dank Michiel voor de reactie.

Het probleem is inmiddels opgelost
(probleem komt wel vaker voor, maar is dan altijd binnen 1 dag opgelost; ditmaal na 3 dagen. Gelukkig werkt het weer 🙂
Reputatie 3
Goed om te horen dat de problemen zijn verholpen. 🙂