Ik wil het internet aansluiten, maar de aansluitdoos mist bij de bestelling? Terwijl deze wel op de handleiding staat als onderdeel van het pakket.
Bladzijde 1 / 1
Bel morgen de klantenservice 020 75 44444
Bedankt voor de snelle reactie, maar helaas helpt het me nu niet gelijk. Ik vraag me af waarom de aansluitdoos wel in de handleiding staat als onderdeel, maar niet geleverd wordt? Dit levert nogal wat frustratie op.
Volgens mij wordt de aansluitdoos niet meer standaard meegestuurd omdat de aansluiting waarvoor die nodig is niet zo veel meer voorkomt.
De handleiding zou daarvoor moeten worden aangepast (NB Tele2)
De handleiding zou daarvoor moeten worden aangepast (NB Tele2)
Dat klinkt logisch. Ik bel vandaag de klantenservice.
Het klopt dat deze niet meer standaard wordt meegestuurd. Heb je al de klantenservice gebeld? Indien niet kan ik ook een aansluitdoos sturen.
Ik heb vanochtend de klantenservice gebeld. Toch bedankt.
Fijn te horen dat het geregeld is. Omdat het probleem is opgelost zal ik deze topic nu gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.
Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.
Fijne dag en groetjes,
Jasper
Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.
Fijne dag en groetjes,
Jasper
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.