Goedemiddag!
Bij het installeren van de router en zoeken naar een toegangspunt kwam ik er achter dat de toegangspoort voor het internet zit op een vrij onhandige plek.
De locatie is namelijk in de meterkast, deze zit twee verdiepingen lager dan de woning zelf. Bijkomend effect is dus dat ik geen wifi heb, dit bereikt namelijk niet de woning. Na even rondgevraagd te hebben lijkt het er op dat ik de draden heb lopen om een ISRA aansluiting te maken (zie foto 1). Foto 2 is mijn huidige toegangspoort. Klopt dit? Heb ik die al? Hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn internet aansluiting verplaatsen naar de woning?
beantwoord
ISRA aansluiting maken (of andere manier om router te kunnen verplaatsen)
Beste antwoord door eric
De plaats van je Isra is leidend voor het modem. Je kunt via de witte ethernet draad het modem aansluiten naar boven en daar een eigen wifi access punt plaatsen. De isra doortrekken zal leiden tot snelheidsverlies van de verbinding.
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.