Beste antwoord door Jasper van Tele2
Bekijk origineel berichtRetourbox
Vandaag is mijn contract bij Tele2 afgelopen maar heb nog Steeds geen retourbox ontvangen...
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Reputatie 5
Onze excuses daarvoor de retourdoos zal zo snel mogelijk geleverd worden.
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.
Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.
Fijne dag en groetjes,
Jasper
Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.
Fijne dag en groetjes,
Jasper
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.