Skip to main content
Sinds vandaag krijg ik op de tv de melding: geen internetverbinding. Kijk uw netwerk bekabeling na. Dit is gekomen doordat ik niet naar programma gemist van gisteren kon kijken en dacht ik reset alles. Ik heb wel internet en wifi. Al een paar keer uit/aan gedaan. Kabels gechecked , blijf dezelfde melding zien. Iemand een idee?
De storing met programma gemist is waarschijnlijk voor iedereen morgen opgelost. Je zou dit topic kunnen volgen voor updates.



Voor het TV probleem dat je nu hebt kan ik je hopelijk verder mee helpen. Zou je voor mij een volledige reset uit kunnen voeren? Kun je alle kabels tussen je decoder en modem los koppelen en dan ook graag zowel je modem als decoder nog eens een keer resetten? Ik hoor het graag.



Groeten Anton
Ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Is alles inmiddels opgelost?



Groeten Anton
Aangezien ik nog geen reactie van je hebt ontvangen ga ik ervan uit dat het is opgelost. Mocht dat niet zo zijn dan kun je een nieuw topic starten.



Groeten Anton