De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Hi,Sinds gisterochtend heb ik geen internet meer. Ik ben woonachtig in Lombok Utrecht.Hebben meer mensen hier last van?
Goedemorgen, in de regio Den Bosch was er 15-2-2023 een storing. Hierdoor was het niet mogelijk om te internetten, bellen of televisie te kijken. Die storing was gisteren in de loop van de dag verholpen. Vanochtend waren de problemen terug. Zijn er meer mensen in of rond Den Bosch die opnieuw niet kunnen internetten, bellen of televisie kijken?
Reporting-MTA: dns; filter01nm.se.isp-net.nlAction: failedFinal-Recipient: rfc822;f.kreekel9@upcmail.nlStatus: 5.0.0Remote-MTA: dns; mxin5.ziggo.nlDiagnostic-Code: smtp; 550 5.1.1 MXIN501 mailbox f.kreekel9@upcmail.nl unknown ;id=Qn9mpHtcqY4irQn9mp8iMd;sid=Qn9mpHtcqY4ir;mta=mx11.tb;d=20230211;t=113059[CET];ipsrc=82.215.18.9;
Hallo, sinds vrijdag 27/01/2023 valt het internet thuis sporadisch, meermaals per dag uit. Postcode 1013MX. Het lijkt niet aan het modem te liggen. Volgens de stortingskaart zit ik op het randje van storing/werkzaamheden, wanneer wordt dit verholpen?
Sinds een aantal weken valt internet via de glasvezel meerdere keren per dag voor 1 tot 10 minuten uit. Incidenteel ook 2 - 4 uur.WiFi werkt dan gewoon stabielVia de klantenservice kom ik er niet uit want die kunnen alleen iets doen op het moment van een storing en door die stomme geautomatiseerde procedures duurt het meer dan 10 minuten voordat je een mens aan de telefoon hebt. De storing is dan weer weg dus geen actie.
Heb een nieuwe tv ontvanger ontvangen opdat mijn huidige defect was, viel steeds na een paar hoorbare tikken uit.Nieuwe ontvanger binnen gehad inclusief z.g. nieuwe afstandsbediening.Deze was helaas niet nieuw meer en zaten krassen op en wilde geen verbinding maken met t.v. Gelukkig deed mijn oude het nog wel daarvoor mijn dank, de toegestuurde a.b. in de doos mee retour gezonden. Met een briefje erbij.
Ik heb al jaren een abonnement op “Veilig Internet” van Tele2 op mijn laptop maar die is helaas kapot gegaan en kan er dus niet meer op en heb een andere laptop gekocht. Nu wil ik dus Veilig Internet ( antivirusprogramma van Tele2) op mijn nieuwe laptop installeren, maar hoe doe ik dat? Als ik naar mijn producten gaat geeft de pagina aan dat er iets is mis gegaan en dat ik later moet terugkomen, maar dat doet die nu al weken en heb dus geen sleutel om het opnieuw te installeren maar ik betaal hier wel maandelijks voor.. Is hier een moderator die mij kan helpen dit probleem op te lossen en dat ik weer gewoon Veilig Internet van Tele2 kan installeren zodat ik weer veilig beschermd ben?Alvast vriendelijk dank!Ruud, Leiden.
Kan ineens met de app niet meer streamen naar tv met google chromecast. Symbool verschijnt niet meer. Hebben meer mensen dit?
Goedemiddag,Vandaag ging ik van Tele2 ADSL naar T-Mobile glasvezel.Stopt het Tele2 abo automatisch en hoe zit het met het Tele2 modem?De monteur wist dit niet.Vriendelijke groeten, Léon
Met de Tele2-medewerker heb ik in december 2022 afgesproken dat ik in maart 2023 de modem retour zend omdat ik nu in het buitenland ben. Nu is er toch een brief bezorgd dat ik binnen 2 weken de spullen moet terugzenden om een boete te voorkomen. Dat klopt niet met onze afspraak over uitstel van de retourzending ivm afwezigheid.Had dit juist van te voren afgesproken om dit soort stress te voorkomen. Ook aan haar gevraagd hiervan een notitie te maken.Ben zeer verbaasd en ongerust. Wil graag de bevestiging van Tele2 dat in in maart de spullen retour kan zenden, zonder boete. Dus de bevestiging van wat we eerder hebben afgesproken.
Geen informatie in TV Gids voor BBC1 en BBC2Beste Tele2,Zie bovenstaande screenshot: sinds ongeveer 21 januari is er geen programmainformatie meer beschikbaar voor BBC1 en BBC2. Dit is erg vervelend, kunt u hier alstublieft iets aan doen?Alvast bedankt,Joost van Evert
Mijn nieuwe CCV android pinapparaat A920 moet regelmatig geupdate worden via door leveranciers vastgelstelde IP adressen en poortnummers. De pinautomaat moet gebruik kunnen maken van de IP-adressen 185.114.184.1 t/m 185.114.187.254 en de portrange is van 15500 t/m 15599. Daarnaast moet DNS1 en DNS2 beschikbaar moet zijn. Volgens CCV is de netwerkbeheerder verantwoordelijk voor deze aanpassingen. Tele2 beweerd dat ze niets hiermee te maken hebben. Dus ik moet het doen, maar ik weet niet hoe (modem instellingen?). Wie zou mij willen helpen om deze netwerkinstellingen te wijzigen/aanpassen om een nieuwe wifi pinapparaat probleemloos te blijven gebruiken?Alvast bedankt, A. ÇAKIR
Hi I have home internet subscribson with Tele2 and I canceled last in November 2022 via phone call. The problem is the Tele2 still charge the amount and I didnt receive any confirmation email about the cancelation
I already terminate my contract las year november 2022 but still charge the amount why?
Van Onderwerp Ontvangen Grootte Mail Delivery System Undelivered Mail Returned to Sender di 18:11 6 kB email verzenden lukt niet van alles al uit geprobeerd het lukt mij niet.Ik denk dat ik weer geblokkeerd ben door Tele2 , wilt u de blokkering opheffen aub.mvg Ab -----Oorspronkelijk bericht-----Van: Mail Delivery System <MAILER-DAEMON@smtp03.tele2.isp-net.nl>Verzonden: dinsdag 17 januari 2023 18:10Aan: ab.schreuder@tele2.nlOnderwerp: Undelivered Mail Returned to Sender This is the mail system at host smtp03.tele2.isp-net.nl. I'm sorry to have to inform you that your message could notbe delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to postmaster. If you do so, please include this problem report. You candelete your own text from the attached returned message.
Opeens viel het internet weg terwijl ik een film zat te kijken. Het modem heb ik herstart, zonder resultaat. Wat te doen?
Is er een storing? Rode lampje modembrandt. Al 3x opnieuw opgestart. Geen internet, geen WiFi, geen tv, computers/mobiele telefoon geen WiFi. Tele2 niet te bereiken. Iemand anders hetzelfde probleem of een tip?
Beste mensen van Tele 2,Ik ben overgegaan naar jullie grote broer T Mobile. Op 28 Januari stopt mijn e-mail adres van Tele 2.Afgelopen Maandag gebeld met jullie, met de vraag wat voor melding komt er te te staan als zakelijke klanten mij mailen na 28 Januari? Dat wist hij niet en de vraag nooit eerder gehad., maar had de toezegging dat hij het via zijn leidinggevende intern zal bespreken. Hoewel ik niet begrijp dat hij de vraag niet eerder hebt gehad.Heb nog niets vernomen. Vindt het toch een belangrijke vraag, omdat ik naar mijn zakelijke klanten dienst verlenend wil zijn, zonder er zelf veel werk aan te hebben.. Moet namelijk de grote hoeveelheid mails die ik heb omzetten naar mijn mail adres van T Moblie. Kunt u mij met mijn vraag helpen?
Mijn TV ontvanger werkt niet meer. Er branden geen lichtjes meer als ik hem aanzet. Hij is dus kapot. De ontvanger is van 2014.Kunnen jullie een nieuwe voor mij regelen?
Hello,(Sorry to write this message in english)I just bought an unmanaged network switch TP-Link TL-SG105. Everything is working great except the TV decoder from Tele2. I don’t receive any images or it takes forever to display images when I switch channels. I understand it is very important to have IGMP Snooping for IPTV and this switch is supposed to have that. Anyone have any idea what could be the problem? Should I buy another switch?Thanks a lot for your help.
Goedemiddag, Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met versatel-mail? Ik kan niet in de webmail en kan via Outlook ook geen mail ontvangen of verzenden. Andere mailadressen werken wel. Ben ik de enige?❗Update❗De mail heeft er ongeveer een uur uit gelegen, het lijkt erop dat het nu weer werkt! 😊
Ik zie overal reclame dat ESPN1 voor iedereen toegankelijk is, maar zie het niet staan bij de zenderlijst van Tele2. Ook zie ik Tele2 niet bij de providers op de site van ESPN staan.Bij die lijst staan hele onbekende ( voor mij tenminste) providers dus snap niet dat Tele 2 er niet bij staat.
Hoi, ik heb dus geen internet meer. Heb ADSL met een Techincolor modem.Heb brandend DSL lampje, maar internet ‘komt niet door'. Wel kan ik inloggen op het modem, ik krijg bij ‘Check connectivity’ geen internet.Contact gehad met 020-7544444, modem lijkt stuk, ik krijg een nieuw modem toegestuurd.1.Hoe kan ik de zending volgen? (want ik wil weten of het proces loopt)[Deze vraag geldt even niet meer: ik kreeg zojuist een mail ‘Je pakket is onderweg'] Om toch te kunnen internetten heb ik USB tethering via Samsung telefoon ingesteld.Om dat werkend te krijgen heb ik Windows probleemoplosser moeten draaien, maar nu zie ik helemaal geen WiFi van mijn eigen modem of stations uit de buurt meer op de betreffende Windows laptop.2.Hoe krijg ik weer WiFi stations te zien?
Ik heb inmiddels, net zoals zoveel gebruikers, van Tele2 de mail/sms enz. gekregen dat Kpn toestemming heeft gekregen om te gaan stoppen met de oude koper aansluiting, het telefoonkastje aan de muur. En dat je nu als consument eigenlijk gedwongen wordt om over te stappen naar glasvezel. Ik heb hier nogal wat vragen/opmerkingen over, en zou, buiten dit forum, niet weten waar ik terecht kan of deze kan stellen.Probeer ze puntsgewijs te vragen/opmerken.Kan dit zomaar? Kpn heeft dus toestemming gekregen (van wie dan?) om het oude koperdraadnetwerk zoals ze dat mooi noemen ‘uit te faseren’. Maar heeft degene die hier toestemming voor heeft gegeven dan ook beseft dat je consumenten dan eigenlijk dwingt om over te stappen naar glasvezel? En mag dit dan: consumenten dwingen? Bij wie zou je deze klacht dan neer kunnen leggen? Hier komt nog bij: toen de glasvezelkabel aangelegd werd (en dit deden ze ook slim: je hoefde ze niet in huis te nemen, maar als je dit later zou willen zou je dat iets va
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.