beantwoord

Uitstel retourzending

  • 2 February 2023
  • 2 reacties
  • 29 x bekeken

Met de Tele2-medewerker heb ik in december 2022 afgesproken dat ik in maart 2023 de modem retour zend omdat ik nu in het buitenland ben. 

Nu is er toch een brief bezorgd dat ik binnen 2 weken de spullen moet terugzenden om een boete te voorkomen. 

Dat klopt niet met onze afspraak over uitstel van de retourzending ivm afwezigheid.

Had dit juist van te voren afgesproken om dit soort stress te voorkomen. Ook aan haar gevraagd hiervan een notitie te maken.

Ben zeer verbaasd en ongerust. Wil graag de bevestiging van Tele2 dat in in maart de spullen retour kan zenden, zonder boete. Dus de bevestiging van wat we eerder hebben afgesproken. 

icon

Beste antwoord door Brigitte oktober 3 February 2023, 17:54

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Brigitte, allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je dit van te voren hebt aangegeven bij mijn collega. Maak je alsjeblieft geen zorgen om de boete, die zal je niet krijgen. Ik kan de notitie zelf niet inzien, omdat ik geen toegang heb tot onze Thuis-systemen, maar ik weet 100% zeker dat het goed zit. De brief heb je ontvangen, omdat deze automatisch door het systeem wordt gestuurd. Wellicht ontvang je er binnen nu en maart nog een, maar je mag hierbij van mij aannemen dat je die mag negeren. Zie dit bericht maar als de bevestiging.

Geniet van je tijd in het buitenland, geen stress over de retourzending. Dat komt wel als je weer terug bent in Nederland in maart. Laat je me in maart weten of het is gelukt met de retourzending? Ik hoop in ieder geval dat ik iets van je onrust heb kunnen wegnemen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je alvast een heel fijn weekend en een goed verblijf (waar je ook zit, ik hoop ergens waar het lekker warm is)! 😊

Groetjes,

Marciano

Hi Brigitte, allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je dit van te voren hebt aangegeven bij mijn collega. Maak je alsjeblieft geen zorgen om de boete, die zal je niet krijgen. Ik kan de notitie zelf niet inzien, omdat ik geen toegang heb tot onze Thuis-systemen, maar ik weet 100% zeker dat het goed zit. De brief heb je ontvangen, omdat deze automatisch door het systeem wordt gestuurd. Wellicht ontvang je er binnen nu en maart nog een, maar je mag hierbij van mij aannemen dat je die mag negeren. Zie dit bericht maar als de bevestiging.

Geniet van je tijd in het buitenland, geen stress over de retourzending. Dat komt wel als je weer terug bent in Nederland in maart. Laat je me in maart weten of het is gelukt met de retourzending? Ik hoop in ieder geval dat ik iets van je onrust heb kunnen wegnemen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je alvast een heel fijn weekend en een goed verblijf (waar je ook zit, ik hoop ergens waar het lekker warm is)! 😊

Groetjes,

Marciano

 

Dank je wel. Scheelt hoop stress.

Reageer