beantwoord

Geen informatie in TV Gids voor BBC1 en BBC2

  • 23 January 2023
  • 4 reacties
  • 64 x bekeken

Geen informatie in TV Gids voor BBC1 en BBC2

Beste Tele2,

Zie bovenstaande screenshot: sinds ongeveer 21 januari is er geen programmainformatie meer beschikbaar voor BBC1 en BBC2. Dit is erg vervelend, kunt u hier alstublieft iets aan doen?

Alvast bedankt,

Joost van Evert

icon

Beste antwoord door joostvanevert 31 January 2023, 17:53

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Joost, allereerst bedankt voor je screenshot en duidelijke uitleg. Je wil natuurlijk gewoon de programmainformatie zien, dus ik geef je zo snel mogelijk meer duidelijkheid. Ik heb dit gister bij mijn collega neergelegd en hij controleert het met het team om erachter te komen of wij dit voor je kunnen oplossen of dat dit wellicht bij BBC ligt. Ik hoop snel reactie te krijgen en dan hoor je van mij! 😊

Groetjes,

Marciano

Reputatie 7
Badge +12

Hi @joostvanevert, als het goed is is het opgelost en kun je weer de informatie zien voor BBC1 en BBC2.Wil je dit bevestigen? Het kan zijn dat je de TV box even opnieuw moet opstarten, het liefst de stekker er even uit en opnieuw indoen. Ik hoor het graag van je! 

Hi @joostvanevert, als het goed is is het opgelost en kun je weer de informatie zien voor BBC1 en BBC2.Wil je dit bevestigen? Het kan zijn dat je de TV box even opnieuw moet opstarten, het liefst de stekker er even uit en opnieuw indoen. Ik hoor het graag van je! 

 

Hallo Marciano,

dankzij jouw actie heb ik sinds vorige week woensdag weer informatie voor BBC1 en BBC2 in de TV Gids!

Bedankt!

Groet,
Joost

Reputatie 7
Badge +12

Hi Joost, graag gedaan en bedankt voor het laten weten. Superfijn om te horen dat de informatie weer helemaal zichtbaar is! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

Reageer