De server van Ziggo stuurt terug:
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.1.1 MXIN501 mailbox f.kreekel9@upcmail.nl unknown
- Kreek kan het beste dit bij zijn mailprovider navragen om te fixen.
Hoi dank,
Het vreemde is dat er niet naar het mailadres f.kreekel9@upcmail.nl maar naar kreek009@zonnet gemaild wordt. er is dus ergens (waar) een verwijzing naar f.kreekel9@upcmail.nl.
ziggo geeft aan dat er geen mailadres f.kreekel9@upcmail niet bestaat vandaar ook dat deze wordt terug gebounced.
Een andere oplossing?
Een 550 error suggereert een (spam) blokkade, dus ik vermoed dat het zonnet emailadres ergens een blokkade heeft. Ontvang je wel andere mailtjes op kreek009@zonnet.nl ?
Maar eh.. Jij stuurt een mail naar kreek009@zonnet.nl en dan bounced er een UPCmail vanaf een verglijkbaar, maar niet helemaal gelijk email adres terug. Dan verwacht je dat jij ergens een mail forwarding heeft ingesteld. Ben je nog steeds klant voor een vast internet dienst bij Tele2?
Indien geen klant bij Tele2, dan zal je een betaald email abonnement bij zonnet moeten hebben. Daarop zal dan die forwarding staan.