email verzenden lukt niet van alles al uit geprobeerd het lukt mij niet.

  • 18 January 2023
  • 1 reactie
  • 71 x bekeken

Van    Onderwerp    Ontvangen    Grootte    
Mail Delivery System    Undelivered Mail Returned to Sender    di 18:11    6 kB 

email verzenden lukt niet van alles al uit geprobeerd het lukt mij niet.

Ik denk dat ik weer geblokkeerd ben door Tele2 , wilt u de blokkering opheffen aub.

mvg Ab  

 

-----Oorspronkelijk bericht-----

Van: Mail Delivery System <MAILER-DAEMON@smtp03.tele2.isp-net.nl>

Verzonden: dinsdag 17 januari 2023 18:10

Aan: ab.schreuder@tele2.nl

Onderwerp: Undelivered Mail Returned to Sender

 

This is the mail system at host smtp03.tele2.isp-net.nl.

 

I'm sorry to have to inform you that your message could not

be delivered to one or more recipients. It's attached below.

 

For further assistance, please send mail to postmaster.

 

If you do so, please include this problem report. You can

delete your own text from the attached returned message.

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hey @ankenab, goed dat je heel het bericht mee hebt gestuurd! Ik heb er met een collega naar gekeken en voor zover we zien heb je geen blokkade. Echter missen we de error van het bericht, waardoor er verschillende mogelijkheden zijn waarom je mail niet wordt afgeleverd. Hiervoor kun je het beste even bellen met mijn collega’s van de klantenservice op 020-7544444. Ik heb zelf namelijk geen toegang tot onze mailsystemen. Laat je het me weten wat zij hebben kunnen vinden en of ze het voor je hebben opgelost? 😊

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey @ankenab, goed dat je heel het bericht mee hebt gestuurd! Ik heb er met een collega naar gekeken en voor zover we zien heb je geen blokkade. Echter missen we de error van het bericht, waardoor er verschillende mogelijkheden zijn waarom je mail niet wordt afgeleverd. Hiervoor kun je het beste even bellen met mijn collega’s van de klantenservice op 020-7544444. Ik heb zelf namelijk geen toegang tot onze mailsystemen. Laat je het me weten wat zij hebben kunnen vinden en of ze het voor je hebben opgelost? 😊

Reageer