beantwoord

Tele2 Mail na overgaan naar T-Mobile.

  • 14 January 2023
  • 4 reacties
  • 555 x bekeken

Beste mensen van Tele 2,

Ik ben overgegaan naar jullie grote broer T Mobile. Op 28 Januari stopt mijn e-mail adres van Tele 2.
Afgelopen Maandag gebeld met jullie, met de vraag wat voor melding komt er te te staan als zakelijke klanten mij mailen na 28 Januari? Dat wist hij niet en de vraag  nooit eerder gehad., maar had de toezegging dat hij het via zijn leidinggevende intern zal bespreken. Hoewel ik niet begrijp dat hij de vraag niet eerder hebt gehad.
Heb nog niets vernomen. Vindt het toch een belangrijke vraag, omdat ik naar mijn zakelijke klanten dienst verlenend wil zijn, zonder er zelf veel werk aan te hebben.. Moet namelijk de grote hoeveelheid mails die ik heb omzetten naar mijn mail adres van T Moblie. Kunt u mij met mijn vraag helpen?

icon

Beste antwoord door Des2000 14 January 2023, 12:23

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Beste Rop,

Je mail adres blijft nog 6 maanden beschikbaar nadat je contract bij Tele2 stopt

De verzenders zullen als de mail niet afgeleverd kan worden een melding krijgen dat het mail adres niet meer beschikbaar is.

Ik weet niet wat de exacte melding is die de verzenders gaan ontvangen.

Tip: gebruik een mail adres van gmail of een outlook of een ander soort van mail programma. Het providers e-mail wordt altijd  6 maand na beeindiging van je contract ogehevenen. Een gmail of outlook account kun je altijd blijven gebruiken bij welke provider je ook zit.

 

Greetzz

Des

Reputatie 6
Badge +7

Hoi,

Ze zullen soortgelijk melding ontvangen, afhankelijk van welke mail zij gebruiken.

Wat Des aangeeft klopt, de mailadressen zullen 6 maanden actief blijven voordat ze verwijdert worden. Mocht je het een onmogelijke opgave vinden om iederen hierover te informeren, je zou een vakantiebericht kunnen instellen met de melding dat je een nieuw e-mailadres hebt, dan krijgt iedereen die jou een bericht stuurt in die 6 maanden direct een reactie dat ze het naar een ander e-mailadres moeten sturen.

Hallo Floor 109,

Dank je wel voor het advies. Ga ik zeker doen. Een vakantie bericht maken.
Je bent een ex Tele 2 medewerkster. Jammer dat een Tele 2 medewerker niet even in de pen kruipt

om een reaktie te geven.

Rop

 

Reputatie 7
Badge +12

Dit is een klant helpt klant forum. Doordeweeks zijn er ook moderators.  Maar je hebt het juiste antwoord al gehad.

Reageer