Goedemiddag,
Vandaag ging ik van Tele2 ADSL naar T-Mobile glasvezel.
Stopt het Tele2 abo automatisch en hoe zit het met het Tele2 modem?
De monteur wist dit niet.
Vriendelijke groeten, Léon
Goedemiddag,
Vandaag ging ik van Tele2 ADSL naar T-Mobile glasvezel.
Stopt het Tele2 abo automatisch en hoe zit het met het Tele2 modem?
De monteur wist dit niet.
Vriendelijke groeten, Léon
Hi,
Hallo Des2000,
Toen mij gevraagd weg of ik gebruik had gemaakt van de overstapservice zei ik „Neen“.
Zo kwam ik tot mijn vraag hier op dit forum.
Later bleek dat de procedure die ik gevolgd heb toch de overstapservice is (inloggen bij Mijn Tele2 en dan verder).
Het zal nu dus wel in orde komen. Gewoon even wachten op de retourdoos die hopelijk snel komt.
Ook dank voor je uitleg over de facturen!
Hey
Leuk om je ook hier op de Community te zien! Zoals ik vanochtend al vertelde ben ik super blij om te horen dat alles inmiddels duidelijk is! Ik wens je nogmaals heel veel plezier toe met je nieuwe abonnement bij mijn collega’s van T-Mobile. Je weet ons te vinden als we nog iets voor je kunnen doen.
Groetjes,
Johrick
Leuk om je ook hier op de Community te zien!
Ja, dat is inderdaad leuk.
Ik had u eerder op Twitter verwacht.
Overigens kwam ik ooit via hier bij Tele2 Twitter.
Het nieuwe glasvezelinternet is vandaag al twee keer (redelijk kort) uitgevallen.
De eerste keer zei de Microsoft probleemoplosser dat de ethernetkabel niet juist was aangesloten. Leek mij onzin.
Nochtans ik kan mij dat niet voorstellen.
We wachten af.
Haha, ik zit overal
Groetjes,
Johrick
Hee, T-Mobile heeft wel een envelopje voor privéberichten op Twitter.
Bij Tele2 was dat pas nadat iemand zo vriendelijk was om mij te gaan volgen.
Vandaag kwam de retourdoos voor het modem met de post.
Tenminste dat neem ik aan, want ik heb de zending nog niet geopend.
Het internet is niet meer uitgevallen.
Op alle vorige facturen die ik kreeg stond (bijvoorbeeld): „Betalen gaat helemaal vanzelf, want dit bedrag van € 27,59 wordt omstreeks 27 december 2022 automatisch van je rekening afgeschreven“.
Deze keer heb ik €23,14 tegoed vanwege overgang naar T-Mobile Glasvezel.
Nu staat er: „Het bedrag van € 23,14 dat je van ons tegoed hebt, verrekenen we met je volgende factuur. Het restant maken we daarna over op je rekening“.
Er komt geen volgende factuur.
Alle Tele2 diensten zijn beëindigd per 06 december 2022.
Als er geïncasseerd werd was dat altijd vroeger in de maand dan het nu is.
De incasso’s van vandaag zijn ook al geweest.
Wanneer komt (eindelijk) mijn terugbetaling?
Maximaal 4 weken na ontvangst van deze creditfactuur
Oké Floor109, dank u,
Dat zou dan uiterlijk 07 februari 2023 om 09:53 uur zijn.
Met incasseren is men blijkbaar sneller dan met terugbetalen.
Erg vreemd toch, en ook nergens voor nodig, vind ik.
Ik houd het in de gaten, uiteraard.
Dit is een klant helpt klant forum. Floor109 is net als ik een klant. er zijn ook moderators die lezen mee. Wij kunnen je de algemene info van Tele2 geven, je kunt er alleen geen rechten aan ontlenen.
Hallo eric,
Dank voor je toelichting, maar ik verkeer reeds vele jaren op dit forum.
Via dit forum krijg ik altijd beter contact met Tele2 dan op andere manieren want ik heb mijzelf ooit verboden om mij nog langer te ergeren aan betaalde telefonische klantendiensten.
Naar T-Mobile kun je gratis bellen! Dus dan is eventuele ergernis ook gratis.
Dat is goed om te horen
De terugbetaling van €23,14 is 03 februari aangekomen zag ik vandaag. Dit is vier dagen eerder dan vier weken na de kredietfactuur.
Dus nu is mijn Tele2 tijd na 12 wilde jaren waarschijnlijk definitief tot een einde gekomen.
Bedankt Tele2, bedankt Tele2 Forum!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.